ING România a explicat unui client care sesizase faptul că nu poate accesa seriviciile online ale băncii tot ceea ce trebuie să facă pentru a se putea loga pe contul de client.
Astfel, ING România recomandă accesarea site-ului și de pe wifi și de pe date mobile. Dacă problema nu se rezolvă, este recomandată reinstalarea aplicației și ștergerea istoricului în cazul browser-ului, dacă accesarea se face de pe calculator sau laptop.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.
Activitatea ING pe piața locală este structurată pe trei piloni: corporate (wholesale – companii foarte mari sau multinaționale), mid-corporate banking (care include IMM-urile) și partea de retail (persoane fizice).
Sursă FOTO: captură ing.ro