Unul dintre cei mai vechi furnizori de telefonie din țară va înceta să existe începând cu data de 31 martie, a anunțat luni operatorul, furnizând o serie de informații utile pentru utilizatori.
„Dorim să vă informăm că Vodafone România şi UPC România au demarat proiectul de fuziune dintre cele două companii. Data efectivă a fuziunii este 31 martie 2020 şi reprezintă o etapă a procesului de integrare, care a început în 2019, imediat după aprobarea achiziţiei UPC de către Comisia Europeană. Ca urmare a fuziunii, UPC România îşi va înceta existenţa ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România. Vodafone România va iniţia în perioada următoare o amplă campanie de informare a clienţilor UPC România, prin toate canalele – scrisori de informare care vor însoţi factura de servicii, IVR, SMS, email, paginile online dedicate www.vodafone.ro/upc-devine-vodafone şi www.upc.ro/upc-devine-vodafone – cu privire la faptul că Vodafone România S.A. va deveni furnizorul acestora de servicii fixe de telecomunicaţii, începand cu data de 31 martie 2020, ca urmare a fuziunii dintre cele două companii, precum şi despre toate modificările relevante legate de această schimbare. Vom reveni cu mai multe informaţii despre această etapă la momentul fuziunii”, informează comunicatul.
Primele informații privind această achiziție au fost furnizate de cei doi operatori în vara lui 2020, când cele două companii au încercat să răspundă întrebărilor puse de clienți, explicând în detaliu planurilor lor:
-Contractele pentru serviciile curente rămân neschimbate. Vei continua să beneficiezi de aceeaşi calitate a serviciilor, în timp ce noi vom continua să lucrăm la un nou portofoliu de beneficii pentru a putea furniza o gamă completă de servicii.
– Contractul pentru serviciile curente oferite de Vodafone rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil şi pentru contractele de servicii oferite de UPC.
– Date de contact: Pentru orice situaţie referitoare la produsele şi serviciile Vodafone, poţi utiliza metodele de contact disponibile pe www.vodafone.ro/personal/asistenta.
De asemenea, dacă eşti client UPC şi ai nevoie de asistenţă privind serviciile de care beneficiezi, poţi utiliza metodele de contact disponibile pe: www.upc.ro/asistenta/contact.
– Vodafone va continua să furnizăm produse şi servicii complete de ultimă generaţie adaptate nevoilor afacerii tale. Oferim atât conectivitate, cât şi servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor companiei tale prin intermediul primei reţele 5G din România si a celor mai fiabile retele de internet fix de mare viteza si conexiuni dedicate.
– account managerul va rămâne acelaşi, atât în Vodafone cât şi în UPC, şi va fi persoana care te va ajuta să obţii, la timp, toate informaţiile de care ai nevoie, in legatura cu serviciile tale de la fiecare operator.
– pentru persoanele juridice care sunt şi clienţi Vodafone, şi clienţi UPC: Contractul pentru serviciile curente oferite de Vodafone rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil şi pentru contractele de servicii oferite de UPC. Vodafone România are o prezenţă de 22 de ani pe piaţa locală. De-a lungul istoriei, operatorul a inovat constant investind în tehnologie, fiind primul care a lansat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) şi 4G (2012), primul sistem de recunoaştere automată a discursului (2014), prima reţea NB-IoT (2018), precum şi prima reţea 5G din România (2019). UPC România are o prezenţă de peste 25 de ani pe piaţa locală. Compania a investit mereu în tehnologie şi inovaţie, oferind servicii de televiziune, internet în bandă largă şi telefonie fixă. Premierele UPC pe piaţa locală includ lansarea televiziunii digitale (2008), a celei HD (2009), 3D (2011), precum şi internetul de mare viteză în 2013.