Consumul de pornografie online a cunoscut o creștere uriașă în timpul carantinei, iar România nu face excepţie, notează cel mai mare site pentru adulţi din lume, PornHub, dar şi unul dintre cele mai cunoscute studiouri de videochat din România, care operează şi în Columbia ori Ungaria.
Potrivit datelor furnizate de PornHub, consumul la nivel global a crescut cu 22%, iar traficul din România a crescut cu 24%. Ziua de 25 martie a consemnat cel mai mare trafic, iar ziua de 20 aprilie pe cel mai mic, scrie MEDIAFAX.
Andra Chirnogeanu, responsabil cu PR-ul la un studio de videochat, a declarat pentru The Economist că studiourile şi-au crescut numărul de angajaţi.
Pe de altă parte, majoritatea caselor de producţie din industria pornografică au întrerupt filmările ori s-au concentrat pe aşa zise soluţii de avarie, adică au apelat la cupluri dispuse să se filmeze în intimitate şi să facă imaginile publice.
Un alt businees este relaţionat este legat de apariţia freelancerilor din domeniul pornografiei. Vorbim, practic, despre actori şi actriţe care îşi vând clipurile pornografice pe site-uri care percep un mic comision ori pe site-uri care le oferă altora posibilitatea de a se abona la respectivii protagonişti.
De altfel, la un alt studio de videochat din București veniturile au crescut cu 30%.
Numărul de modele care vin să se angajeze a crescut considerabil, poate chiar s-a dublat, a spus Mădălina Chiuoru, PR la CharmStudios, pentru Gândul.ro.
„A crescut numărul celor care vin la interviu, pentru că s-au simțit încurajate de contextul actual. Noi colaborăm cu un singur site (spre deosebire de alte studiouri mari din București), LiveJasmin, care este și cea mai mare platformă de genul ăsta. Unele fete lucrau deja în industrie sau aveau de gând să înceapă, iar altele lucrau în domenii diferite, iar firmele la care ele lucrau s-au închis. Atunci fetele au fost nevoite, având rate la banci, chirii să vină cu o soluție suplinitoare. Iar solutia este videochat. LiveJasmin a înregistrat o creștere cu 30% a numărului de utilizatori noi. Asta se traduce prin încasări mai mari pentru fiecare model în parte”, explică Mădălina Chiuoru.