O femeie din Marea Britanie a povestit cum fiica ei în vârstă de 6 ani s-a înecat cu o bucată de mască chirurgicală aflată în mâncarea pe care i-o cumpărase de la un fast food. Din fericire, mama fetei a intervenit la timp pentru a-și salva fetița, însă este nemulțumită de faptul că acel restaurant continuă să comercializeze produsul.
Laura Arber este o femeie din Marea Britanie, care i-a cumpărat fiicei sale o cutie cu nuggets de pui de la McDonald’s. Femeia a povestit că a avut un șoc când a descoperit în interiorul unei bucăți de pui o rămășiță de mască chirurgicală, cu care fiica ei se înecase.
Femeia de 32 a plecat la fast food cu 3 din cei 4 copii ai săi, pentru a lua mâncare de la McDonald’s la pachet. Ajunsă acasă, în timpul mesei, a observant că fiica ei de 6 ani se îneca:
„Fiica mea cea mică începuse să se sufoce. I-am băgat degetele pe gât și i-am scos un mic material albastru. Mă întrebam ce poate fi. M-am uitat în cutie, unde am putut vedea într-un alt nugget, același material despre care mi-am dat seama că este o bucată de mască chirurgicală”, a explicat femeia, potrivit The Sun.
Astfel, femeia și-a dat seama că o mască chirurgicală a fost „gătită” cu mâncarea servită în restaurantul de tip fast-food.
„Cu siguranță a fost o mască. Se vede cusătura și textura materialului”, a spus femeia.
După ce a vorbit la telefon cu personalul de la acel McDonald’s, Laura s-a întors la magazin pentru a discuta cu managerul.
I s-a spus că preparatele nu sunt gătite la restaurant, așa că femeia nu a primit nicio scuză.
„Cel mai rău lucru a fost că au continuat să servească acel preparat”, a spus ea. „Pur și simplu nu-mi venea să cred modul în care a gestionat managerul problema pe care i-am prezentat-o. Dacă aș fi ieșit din cameră și fiica mea s-ar fi sufocat?Ar fi putut să moară”, a declarat indignată femeia.
Ulterior, a venit și un mesaj oficial din partea companiei: „Ne pare foarte rău să aflăm despre experiența acestei consumatoare. Siguranța alimentară este de cea mai mare importanță pentru noi și punem un accent deosebit pe controlul calității, urmând standarde riguroase pentru a evita orice imperfecțiuni. Atunci când problema a fost adusă la cunoștința personalului nostru, ne-am cerut scuze, am oferit banii înapoi și am solicitat clientului să returneze produsul astfel încât să putem investiga în continuare problema.”