Rețeaua de cafenele 5 to go a încheiat anul 2020 cu peste 220 de unități la nivel național, dintre care aproape 100 nou deschise în anul pandemiei. Pentru următorii cinci ani, Radu Savopol, co-fondatorul afacerii, este încrezător că va putea crește numărul cafenelelor până de aprope cinci ori.
Lanțul de cafenele 100% românesc 5 to go a închis în anul pandemiei, care a lovit puternic industria HoReCa, zece unități, dar a deschis aproape 100 și are planuri mari de dezvoltare pentru următorii ani.
„S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reușit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depășit 220 de locații per total, la nivel național, deși am închis 10, și chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcții și am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior”, spune Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
Afacerea 5 to go a luat naștere în 2015, când fondatorii Radu Savopol și Lucian Bădilă au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. În prezent este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.
Fondatorul 5 to go spune că există un potențial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, așa că și-a propus obiective ambițioase pe plan mediu și lung. „Cred că putem depăși 300 de locații în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în Capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse business-uri, și cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani”, spune Radu Savopol.
Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii trei ani.
Compania se va concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail, iar Radu Savopol spuse că își dorește și extinderea business-ului în plan internațional.