Perioada de după sărbătorile de iarnă vine cu rezoluții privind adoptarea unui regim de viață mai sănătos, dar și cu dorințe de a reduce kilogramele acumulate, iar dovadă sunt opțiunile clienților LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România.
Comenzile de meniuri hipocalorice pe platforma LifeBox au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, comparativ cu același interval al anului trecut, au anunțat reprezentanții companiei.
Lansat în 2017, start-up-ul românesc LifeBox este o platformă de food delivery dedicată persoanelor care îşi asumă un stil de viaţă sănătos, care livrează zilnic o cutie cu cele cinci mese ale zilei – mic dejun, prânz, cină şi două gustări, fiecare „box“ fiind calculat la un anumit număr de calorii, în funcţie de stilul de viaţă, sub îndrumarea unui medic nutriționist. Astfel, în bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi cinci tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la trei luni în București & Ilfov, Cluj & Florești și Oradea.
La începutul anului, cei mai mulți aleg să comande meniuri cu conținut scăzut de calorii din dorința de a adopta un stil de viață mai organizat și mai sănătos, urmați de cei care doresc să fie în formă și să piardă kilogramele extra acumulate pe perioada Sărbătorilor, reiese din datele acumulate de la clienții companiei. Clienții LifeBox au mai menționat nevoia de a se simți mai bine și de a avea mai multă energie, dar și dorința de a avea mai mult timp pentru ei, familie și prieteni, activitatea profesională sau hobby-uri.
Cea mai aglomerată perioadă a anului 2020 în ceea ce privește numărul de comenzi pe platforma Lifebox a fost tot luna ianuarie, care este confirmată deja ca fiind cel mai bun interval al anului din acest punct de vedere.
În 2020 s-a remarcat și o creștere a ponderii clienților care au ales să plătească meniurile online cu cardul, cu peste 20%față de anul 2019. Această majorare a fost stimulată și de eliminarea opțiunii de plată în numerar pe toată durata Stării de Urgență din prima jumătate a anului, ca o măsură în plus de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus.
Echipa LifeBox are la bază trei membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. Potrivit datelor companiei, LifeBox ajunsese, la finalul lui 2019, la o echipă formată din 60 de persoane, peste 15.000 de clienți unici din trei orașe și o cifră de afaceri în creștere cu 60% față de anul 2018.
În 2020, investițiile LifeBox s-au concentrat în principal pe dezvoltarea business-ului și o strategie sustenabilă a companiei pentru viitor. Pentru 2021, compania are în plan să continue investițiile în zona operațională, cum ar fi organizarea unui nou spațiu de producție mai extins și tehnologizarea bucătăriei pentru a facilita activitatea de zi cu zi a echipei. LifeBox va lansa anuș acesta un nou site, cu design și funcționalități noi care le vor oferi clienților o experiență de cumpărare intuitivă, flexibilă și eficientă.
„Anul 2020 a fost unul plin de provocări în contextul pandemiei, dar am ales să reacționăm rapid și să investim în îmbunătățirea serviciilor noastre. Ne-am continuat misiunea de a-i ajuta pe clienți să înțeleagă conceptul și rolul unei alimentații sănătoase, mai ales într-o perioadă în care imunitatea organismului poate scădea din cauza schimbărilor sau a stresului. Astfel, în debutul anului 2021 am simțit mai puternic ca niciodată dorința clienților noștri de a avea un nou început și a își schimba în bine obiceiurile alimentare”, au declarat co-fondatorii LifeBox.