Șampania și lumea muzicii s-au ciocnit încă o dată: Lady Gaga tocmai a anunțat că va colabora cu brandul Dom Pérignon într-un proiect colorat denumit „Queendom”.
Artista americană, în vârstă de 35 de ani, cu mai multe fațete, a dat vestea prin intermediul Instagram, unde a postat o fotografie colorată a ei îmbrăcată într-o rochie metalică, în timp ce ținea o sticlă de roșu vintage din 2006.
View this post on Instagram
Potrivit unei declarații postate pe site-ul web al companiei-mamă Dom Pérignon, LVMH, parteneriatul va include o sculptură creată de Gaga în colaborare cu directorul de creație Nicola Formichetti, care împodobește o sticlă din soiul vintage rosé 2005 .
Designul va fi produs într-o editie exclusivă de doar 110 bucăți, care vor fi vândute în mod privat și afișate la magazinele emblematice. A fost anunțat că toate veniturile din vânzări din proiect vor fi acordate Fundației Gaga’s Born This Way.
Detalii despre când și unde pot fi achiziționate noile sticle de șampanie în ediție limitată vor fi dezvăluite în lunile următoare, potrivit unui reprezentant al prestigiosului brand.
În decembrie anul trecut, Lady Gaga s-a alăturat brandului Oreo și a lansat o ediție limitată de fursecuri roz cu o umplutură de cremă verde.
Cunoscuții biscuiţi „Oreo”, realizaţi din ciocolată neagră şi cremă albă, au fost înlocuiţi în linia lansată de Lady Gaga de biscuiţi roz strălucitor şi cremă verde fosforescent.
Toate noile produse sunt decorate cu logoul albumului „Chromatica”, o inimă, iar ambalajul lor conţine o imagine care o prezintă pe Lady Gaga în timp ce poartă tocuri uriașe.
Gaga se află în prezent în Italia, filmând viitorul film al lui Ridley Scott, House of Gucci, alături de Adam Driver. În ianuarie, ea s-a asociat cu Oreo și a renunțat la cookie-uri cu tematică Chromatica roz și verde – pe care unii le-au păstrat în rășină și le-au vândut pe eBay. Din fericire, șampania durează mult mai mult.