Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat, pentru prima dată în 67 de ani, în condițiile în care Japonia se confruntă cu o creștere a cazurilor de Covid-19, determinată de mai multe variante infecțioase ale virusului.
De altfel, decizia de anulare a venit în contextul declarării stării de urgență în Tokyo, Osaka și alte două prefecturi, în perioada 25 aprilie – 11 mai, din cauza creșterii numărului de cazuri de coronavirus, relatează Mediafax, care citează BBC.
Organizatorii spectacolului au mai spus că, spre deosebire de alte expoziții majore din industrie care s-au mutat online în timpul pandemiei, nu există planuri de a ține un eveniment virtual.
Salonul Auto de la Tokyo, care a început în 1954 și se desfășoară de obicei la fiecare doi ani, era programat pentru octombrie.
Cel mai recent salon, care a avut loc în 2019, a atras aproximativ 1,3 milioane de vizitatori, potrivit Asociației producătorilor de automobile din Japonia.
În China, săptămâna aceasta, a avut loc prima expoziție mondială auto importantă de la începutul pandemiei.
Cel mai mare salon auto din țară, Auto Shanghai 2021, a fost deschis publicului, însă participanții au fost nevoiți să facă teste Covid-19 pentru a intra.
Actuala generație a Toyotei Yaris s-a lansat în urmă cu un an, la Salonul auto de la New York. Comercializat din această primăvară, Toyota Yaris a intrat în finala concursului Mașina Anului 2021 în România și așteaptă voturile voastre.
Micul Yaris păstrează filosofia modelului japonez de a oferi un spațiu interior uriaș și dimensiuni exterioare minime. Folosirea noii platforme tehnologice TNGA-B a permis reducerea dimensiunilor exterioare ale actualei generații (cu 50 mm). Este o reușită rară în industria auto, noile generații ale modelelor tinzând să fie din ce în ce mai mari.
În ciuda faptului că Yaris a intrat puțin la apă, spațiul destinat pasagerilor s-a mărit, ampatamentul având o lungime mai mare cu 50 mm. Dacă nu te-am convins încă să votezi cu Yaris, iată 5 lucruri neobișnuite care scot în evidență modelul japonez.
A treia generație a modelului de clasă mică Hyundai i20, finalistă și candidată la titlul de Mașina Anului 2021 în România, a fost prezentată publicului în această primăvară.
Hyundai i20 este unul dintre cele mai populare modele de clasă mică de pe piața românească. Acest lucru se datorează caracteristicilor rutiere sigure, dotării bogate, dar și prețurilor foarte competitive.
A treia generație a modelului și-a propus să democratizeze tehnologiile de vârf întâlnite în clasele superioare – fie că este vorba de dotări de confort sau de sisteme de asistare a conducerii. Vezi aici Iată 5 lucruri mai puțin știute despre modelul coreean!