Prima pagină » Economic » Macroeconomie » Agricultură » DIGITALIZARE: Agrii România, distribuitor de imputuri agricole, introduce chatboţi Druid în vânzări. Programul are 200 utilizatori deja

DIGITALIZARE: Agrii România, distribuitor de imputuri agricole, introduce chatboţi Druid în vânzări. Programul are 200 utilizatori deja

DIGITALIZARE: Agrii România, distribuitor de imputuri agricole, introduce chatboţi Druid în vânzări. Programul are 200 utilizatori deja

Agrii România, brand sub care funcţionau furnizorul de inputuri Comfert şi producătorul de îngrăşăminte Redoxim, deţinute de grupul irlandez Origin Enterprise, integrează în departamentul de vânzări chatbotul Amira, dezvoltat de Druid, companie specializată în tehnologie conversaţională. La numai două luni de la implementare, există deja 200 de utilizatori.

Chatbotul va furniza agenţilor informaţii despre hibrizi, substanţe active şi produse specifice folosite de către agricultori, după cum anunță compania.

Realitatea ne forţează să ne orientăm spre digitalizare şi acces rapid la informaţii, pentru o interacţiune superioară cu clienţii. După doar două luni de la implementare, 200 de utilizatori comunică activ cu Amira” – Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.

Chatbotul este integrat cu platforma colaborativă MS Teams, şi acţionează ca un motor de căutare în baza de date pentru agenţii de vânzări. Astfel, peste 200 de agenţi de vânzări obţin mai rapid informaţii despre produsele de protecţia plantelor, seminţe, preţuri producători, dar şi rapoarte detaliate.

De exemplu, pentru o cultură de porumb, Amira afişează opţiunile de hibrizi oferite de producători şi, după selectarea mărcii dorite, comunică preţul standard şi variantele de plată. Toate propunerile ţin cont de cultură, normele de semănat pentru fiecare soi în parte, substanţe active sau concentraţii. Mai mult, agentul de vânzare are posibilitatea oferirii unui discount, pentru uşurarea procesului de vânzare, transmit reprezentanţii Druid.

Cine este Agrii România

Începând cu 1 mai 2021, Agrii România a anunțat s-a unit într-o singură echipă din punct de vedere legal, ca urmare a finalizării fuziunii dintre companiile Comfert, Redoxim și Agricultura Plus. Practic, Agrii România marchează finalul unei provocări lansate în 2015 de către Origin Enterprises PLC, la achiziția companiilor Comfert, Redoxim și Agricultura Plus.

Provocarea a presupus un proces de administrare în aceeași piață pentru trei entități juridice, de-a lungul unei perioade de 5 ani, ceea ce presupune de acum o simplificare din punct de vedere administrativ.

Compania Agrii România acoperă în proporție de 100% suprafața agricolă a României, adresându-se atât segmentului de ferme mari, cât și fermelor mici. Din grup face parte un număr de 47 de fitofarmacii Agrii, dar și peste 1.000 de fitofarmacii partenere, prin intermediul cărora Agrii reușește să vină cu produse și servicii către micul fermier/producător, fitofarmaciile fiind poziționate în puncte cheie, cuprinzând aproape toate zonele agricole din țară.

Echipa Agrii este formată din 90 de oameni de vânzări pentru ferme și 32 de agenți care gestionează relația cu fitofarmaciile partenere.

În anul 2015, Origin Enterprises PLC a achiziționat companiile Comfert și Redoxim, iar la finalul anului 2019 s-a lansat brandul Agrii România.