Clienții afectați de penele de curent vor primi compensații în bani, iar consumatorii nu trebuie să facă niciun demers, pentru că ele vor fi incluse, automat, pe factură.
Decizia vine în contextul unui val de plângeri, după ce mai multe cartiere din București au rămas fără curent electric.
Rețelele au picat pe rând, mai multe ore, dar distribuitorii de electricitate nu au răspuns la plângerile clienților.
“Scrie pe factură că este o compensație. Apare o sumă cu minus în factură și explicații pentru ce anume, pentru că sunt mai mulți indicatori standard. E posibil să nu fie chiar în factura următoare, dar în 3-6 luni să apară aceste compensații. Există un termen în standard în care trebuie preluat fiecare apel de către un operator uman, nu doar de robot. Maximum 30 de secunde de la inițierea apelului până la preluare acestuai, fără intervenția unui operator uman, 180 de secunde pentru preluarea apelului de către un operator uman și 20 de minute de la preluarea apelului pentru începerea convorbirii”, a declarat vicepreședinte ANRE (Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei), Zoltan Nagy-Bage, pentru Digi 24.