Prima pagină » Actualitate » „Sicriu” pe roți. Microbuz de călători cu butuci în loc de suspensii, la RAR: „E păcat să pui șurub…”

„Sicriu” pe roți. Microbuz de călători cu butuci în loc de suspensii, la RAR: „E păcat să pui șurub…”

Reprezentanții Registrului Autor Român (RAR) Caraș Severin au descoperit, în timpul verificării unui microbuz de persoane, o bucată de lemn în locul unei piese de la sistemul de suspensii al unui autoturism Mercedes-Benz.

„Astfel de deficiențe tehnice au identificat colegii noștri de la RAR Caraș-Severin în timpul verificării unui autovehicul care a venit la reprezentanță”, scriu reprezentanții Registrului Auto Român.

Dincolo de gravitatea situației, internauții nu au ezitat să facă haz de necaz.

„Perne de aer din lemn! Nu bate nu troncăne! Trebuie doar să o bagi la apa din când în când, să fie lemnul ud!

„Au scos ăștia bucșe de lemn?”

Au scos ăștia de la Mercedes bucșe de lemn????

Cred că în loc de mecanic, a dus mașina la pădurar!

Nu înțeleg unde e problema… Omul și-a pus lemne pentru iarnă, să nu-i fie frig!

Știu eu tâmplar care îți repară mașina ieftin și bun!

Tuning mioritic! Astea sunt adevărate pericole în trafic, nu mașinile joase cu suspensie sport sau perne de aer, cu jante mai mari și cauciucuri late, frâne mai mari și mai performante.

Unde se găsește kitul respectiv și la ce preț??

Unde poți să legi cu sârmă, e păcat să pui șurub!

Să mergi la RAR cu o buturugă în loc de pernă de aer… Asta înseamnă să fii mafiot”, sunt doar câteva dintre mesajele internauților.

„Avem drumuri de toată jena!”

Alți români nu au gustat glumele și dau vina pe drumurile șubrede din țară.

„RAR-ul vrea mașină perfectă, dar nu realizează că avem drumuri de toată jena! Nu sunt de acord cu așa ceva, asta clar, dar mai ușor cu ‘rablele, pericole pe șosele’! Câte accidente au fost din cauza stărilor tehnice ale mașinilor, gen direcție, lipsa frâne, anvelope explozie etc.1/1000!

Câte accidente sunt din cauza zmeilor și șmecheroșilor, etc? 1000/1000!

Nu sunt de acord cu lucruri de genul, dar luați tăticule talonul pentru rable care scot furnal după ele, le cade tabla de rugină, nu pentru că ”domne, ai amortizoarele curse sau ai o bucșa mai slabă sau că ai două puncte de rugină.

E purul adevăr românesc”, a spus un bărbat.

„Cum de le mai permiteți să circule?”

„Întrebarea pe care poate ar trebui sa v-o puneți, Registrul Auto Român Oficial, ar fi „Totuși cum s-a putut gândi respectivul posesor că s-ar putea prezenta cu mașina la ITP în așa hal și să-l ia?!”. Si cu o asemenea întrebare, se cam mută focusul de pe posesorii de mașini într-o stare îndoielnica spre voi. Și astfel, avem șanse sa ne apropiem de miezul problemei…

Și mai am eu o întrebare: „cum a fost în stare RAR sa dea OK-ul pentru înmatricularea în România a mașinilor cu volan pe dreapta?” Ori, dacă băgați răspunsul ca mașinile respective proveneau dintr-o tara UE la momentul respectiv, „cum de le mai permiteți acum sa circule?”, a spus un altul.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele

Citește și