Competiția regională OFA StartUp Angels București și-a desemnat finalistele care vor concura, pe 12 noiembrie 2021, în Marea Finală a concursului de pitching, al cărui obiectiv principal este susținerea succesului afacerilor antreprenoarelor românești.
Brand Ambassadorul Alina Neli Novac merge mai departe cu Irina Dimintei, antreprenor firma Uni-Cat, Magda Stoica și Alice Ababi, de la firma Happy Tails, favoritele publicului.
Juriul a fost format din membrii: Alina Novac – project manager OFA StartUp Angels, Brand Ambassador București, președinte coordonator al Departamentului de Relații Externe OFA UGIR, (CEO Novak Couture, președinte Global Intelligence și SG International Aerospace Committee), Renate Popescu, președinte OFA UGIR Bihor și președinte CECCAR Bihor, Ana-Maria Icatoiu, vicepreședinte OFA UGIR, coordonatorul departamentului Finanțări europene și guvernamentale (manager partner AVISSO București), Diana Baicu, coordonatoarea Direcției de Sănătate și Wellbeing OFA UGIR (general manager Top Line), Lilia Mosoreti Panait, vicepreședinte OFA UGIR, reprezentantul patronatelor în CES, din partea UGIR, fondator Impact Assessment.
Misiunea juraților a fost deosebit de grea, întrucât toate afacerile prezente în competiție au un potential foarte mare de dezvoltare. Chiar dacă doar patru concurente au fost desemnate câștigătoare, dintre care două vor merge în finală, OFA UGIR va fi alături de toate participantele în drumul lor antreprenorial.
În urma deliberării juriului, afacerea câștigătoare a finalei regionale București este firma UNI-CAT, din Tulcea, a antreprenoarei Irina Dimintei.
Uni-Cat este un brand de articole vestimentare de nișă, care se adresează doamnelor cu forme generoase.
”De ce ne adresăm doar siluetelor plus-size și de unde a pornit totul? Ei bine, conceptul a plecat de la ideea că suntem unice, indiferent de forma corpului și căutam validare. A început, de asemenea, din nevoia de a găsi o haină confortabilă, dar, în primul rând, bine croită, lucru ce se dovedește a fi, adesea, o mare provocare, mai ales în cazul siluetelor voluptoase.
Uni-Cat nu își dorește să fie doar un alt brand de haine printre sutele de branduri de același fel. Ne dorim să aducem un impact pozitiv în viața femeilor cu forme generoase și să le încurajăm să uite de standardele de frumusețe consacrate, pentru a-și forma un stil propriu, prin care să se facă remarcate și să simtă că au tot ce le trebuie, pentru a fi și, mai ales, a se simți frumoase”, spune cu multă căldură antreprenorul Irina Dimintei.
Locul II a revenit antreprenoarelor Oana Corcodel și Ana Pitic, de la firma Fustițe cu Luminițe.
”Fustițe cu Luminițe este un business născut din pasiunea noastră pentru copii, pentru fericirea lor și lumea basmelor. Este vorba despre fustițe din tulle, cu lumini Led, pe bază de baterii. Este un produs vestimentar-jucărie, care atrage oameni și priviri, fiind admirat de oricine. La o primă vedere, poate părea o idee copilăroasă, însă noi credem că am creat un nou trend în lumea fetițelor: «Fustițe cu Luminițe». Customer segmentul principal sunt femeile cu vârsta cuprinsă între 25-45 de ani, care au în viața lor o fetiță, finuță sau nepoțică, pentru care își doresc un cadou mai special, care să le aducă multă bucurie”, spun cele două tinere și entuziaste antreprenoare.
Locul III fost ocupat de Olivia Dejeu, cu afacerea OhKimono.
Oh Kimono are sufletul fondatoarei și povestea ei de viață, prezentă în fiecare piesă, în ediție limitată, cu grijă mare pentru mediu. Oh Kimono a adus în stradă o piesă statement și în garderobele românilor, ce nu știau că au nevoie de un kimono, care să le completeze outfiturile. Acest business a crescut 100% organic, neinvestind niciodată în niciun tip de promovare. Însă, dacă am avea un buget de marketing și PR, credem că am putea reuși mult mai multe, într-un timp mai scurt, propulsându-ne spre un succes răsunător. Am cucerit publicul din România, aducând puțin din dragostea noastră față de alte simboluri și culturi și stabilind o legătură personală cu fiecare dintre clienți. Ne dorim să obținem finanțare pentru a putea crea colecții destinate extinderii brandului și în afara granițelor, dar și pentru a achiziționa un spațiu de showroom în România, unde să putem promova și expune piesele noastre”, mărturisește antreprenorul Olivia Dejeu.
A doua afacere câștigătoare a competiției, care s-a calificat în Marea Finală, vine din partea votului publicului, care a premiat afacerea Happy Tails a antreprenoarelor Magda Stoica și Alice Ababi.
Happy Tails este singurul serviciu de tip subscription box din țară, creat pentru grija și răsfățul câinelui sau pisicii tale.
”Care este cea mai mare bucurie pe care o poți face prietenilor tăi cu codiță, pentru a-i recompensa pentru toată dragostea pe care ți-o oferă? Să se simtă iubiți, clar! Iar pentru că unele lucruri i se potrivesc doar blănosului tău, trimitem o cutie surpriză, personalizată cu jucării premium, recompense sănătoase și accesorii. Selectăm cu atenție fiecare produs, pentru ca tu să câștigi timp prețios, iar blănosul să primească numai produse special alese.
Happy Tails este felul nostru de a vă pune la dispoziție un mod practic și simpatic de a oferi animăluțelor voastre exercițiul, stimularea și fericirea pe care o merită”, spun cu încântare evidentă antreprenoarele Magda Stoica și Alice Ababi.
Sponsorii evenimentului OFA StartUp Angels au oferit, ca de obicei, premii substanțiale concurentelor câștigătoare. De data aceasta, au fost premiate nu numai câștigătoarele, ci toate antreprenoarele care s-au calificat în competiția de la București.
Nu în ultimul rând, Lilia Mosoreti Panait, membru al juriului, a oferit din partea Impact Assessment, următoarele premii dedicate: