Un român, de meserie consultant marketing, stă de două luni în Bali și spune că viața e mult mai ieftină decât în România.
Internauții au făcut glume pe seama mini-garsonierei de la Cluj, de 11 metri pătrați, închiriată cu 250 de euro.
„Stau de două luni aici și uite care sunt costurile: pe cazare am dat 340 de euro pe lună, adică 10 / 12 euro pe noapte, pe scuter am dat 100 de euro pe lună, benzina este 50 de cenți, cam 2,5 lei”, a relatat Patrik.
Patrik a spus că fără scuter nu se merită să locuiești în Bali, pentru că te deplasezi greu.
„Am făcut 1000 de km cu scuterul luna trecută și am plătit benzină 20 de euro. Mâncarea este foarte ieftină, dacă mănânci mâncare indoneziană sau comanzi la restaurantele lor locale. Vine cam 3 -4 euro pe de persoană”, a mai povestit tânărul.
Un alt serviciu interesant în Bali este cel prin care, pentru un euro la trei kilograme, hainele vin spălate și călcate.
De asemenea, internetul de mare viteză este foarte util, mai ales când lucrezi remote.
Cea mai mare cheltuială? Patrik a povestit că a plătit pentru el și prietena lui, un zbor dus spre Bali cu multe escale, aproape 1.400 de euro.
Patrik a spus însă că nu s-ar muta de tot în Bali, deoarece serviciile medicale sunt foarte proaste: „Am fost la medic și e ceva rudimentar. E scump și nu primești chitanța. Nu aș sta aici pe termen lung”, a declarat acesta.
Patrick susține că totul a fost doar un experiment în care dorea să vădă dacă poate “hackui” algoritmul.
„Totul a pornit că un experiment. Fiind consultant în marketing, mereu studiez și testez noi platforme, că să fiu în pas cu ultimele tendințe. Și am zis să încerc și eu TikTok-ul.
Eu voiam, de fapt, să fac videoclipuri în care să îi învăț pe oameni ce știu despre marketing, pentru că asta îmi place să fac. Dar, cu o zi înainte, Eliza, prietenă mea, făcuse un videoclip similar care strânsese spre jumătate de milion de vizualizări.
Și zic, ‘hmmm, ia să încerc să fac și eu unul similar și să testez câteva chestii care am văzut că merg pe TikTok, să văd dacă pot să “hackuiesc” algoritmul.’
A două zi m-am trezit cu peste 1 milion de vizualizări și sute de comentarii și oameni care îmi scriau ba pe Instagram, ba pe Facebook și mă întrebau de numele cazării, cum pot ajunge aici și tot felul de alte informații legate de Bali”, spune Patrik Bindea, tânărul consultant în marketing care a postat videoclipul.