O tânără care a avut 23 de locuri de muncă până la vârsta de 23 de ani s-a bazat pe vasta ei experiență pentru a veni cu câteva sfaturi de top pentru cei care intră în piața muncii.
Anastasia Cecchetto, în vârstă de 23 de ani, a fost brutar, model, specialist SEO și vânzătoare de înghețată, pentru a numi câtevadintre fostele sale joburi, și consideră că unul dintre cele mai mari puncte forte ale ei este versatilitatea, relatează mirror.co.uk.
Ea nu a excelat în fiecare rol și admite deschis că în ce privește unele dintre joburi „a sărit înainte de a fi împinsă” – dar insistă că a învățat de la toate.
Acum, Anastasia se află la cea de-a 23-a slujbă după ce și-a înființat propria afacere, Ace Influencers, devenind CEO înainte de a împlini 23 de ani – iar acum a împărtășit cele mai bune sfaturi despre cum să progresezi în cariera ta.
Anastasia, care are sediul la Londra, a declarat:
„La început, eram brutar, a fost foarte greu – trebuia să stau mult în congelator. Aveam 16 ani și eram complet neexperimentată, am făcut multe greșeli. Am învățat atât de multe de la fiecare dintre colegii mei de la brutărie, că locurile de muncă mai grele, cum ar fi la mașina de spălat vase și chelner, m-au învățat disciplina și să îi respect pe oamenii care fac aceste meserii. Există multă presiune pentru ca oamenii să decidă ce vor să facă rapid – dar am optat pentru ceea ce era corect la momentul respectiv și am acumulat experiență pe drum”, spune tânăra,
Când a împlinit 18 ani, Anastasia era brutar, casieră de supermarket, chelneriță, lucrătoare de vânzări, la mașina de spălat vase, profesoară de pian și vânzătoare la piață și spune că „era o angajată groaznică, dar nu a fost concediată în viața ei” pentru că „eu a plecat mereu înainte să fiu dată afară”.
Apoi a devenit organizatoare de evenimente, ceea ce a fost „uneori destul de distractiv”, dar nu era o meserie pentru ea, așa că a renunțat și a început să vândă înghețată la o grădină zoologică din Amsterdam – „Prea frig pentru gustul meu”.
Apoi a lucrat la comerț cu amănuntul până la vârsta de 18 ani, completându-și câștigurile din actorie, modeling și babysitting.
Vorbind patru limbi, engleză, rusă, olandeză și italiană, Anastasia a devenit apoi traducătoare și lucrătoare a unui magazin de fotografie până când a demisionat în 2021.
Apoi a devenit antrenor personal până la 23 de ani și a predat cursuri de fitness pentru o sală de sport din apropiere, înainte de a lua o pauză pentru a-și încerca mâna să devină manager de social media.
Cam în același timp, ea a încercat să fie barista la un magazin vegan, „cine știa că este atât de greu să faci latte-art?”, iar apoi a renunțat la ambele locuri de muncă pentru a deveni manager de rețele sociale.
„Nu-mi vine să cred că am obținut un loc de muncă senior în acel moment. Am folosit o mulțime de resurse Google, YouTube și alte resurse pentru a deveni bun la acest job. Acest job m-a învățat multe.”, spune tânăra.
Apoi a devenit scriitoare de conținut, specialist SEO, manager independent de rețele sociale și antrenor personal online – „Mi-a plăcut această afacere, dar am depășit-o. M-a învățat multe despre conducerea unei afaceri, dar eram gata să mă mișc spre la ceva mai mare”.
În curând, Anastasia a fost directorul de creație pentru un hotel de lux, „o treabă grozavă” – dar în cele din urmă a decis că nu e pentru ea, deoarece își dorea să fie propriul ei șef, așa că a înființat Ace Influencers, devenind CEO înainte de a împlini 23 de ani.
Ea a continuat: „Poate că oamenii rămân blocați în proiect pentru că fac atât de mult un singur lucru, încât poate fi dificil pentru oameni să încerce altceva. Trebuie să-ți urmezi inima, cred că, dacă simți că ceva nu este pentru tine, nu-ți fie frică să încerci altceva – nu-ți fie frică să-ți urmezi visele.”
Anastasia a spus că a obținut adesea locuri de muncă pentru care nu era calificată, cum ar fi specialistul SEO și creator de conținut, și a spus că a învățat ce vrea să facă încercând multe lucruri.
Când Anastasia și-a dat seama că vrea să lucreze pentru ea însăși, s-a uitat la punctele ei forte și a decis să înființeze o agenție de marketing – profitând de timpul petrecut ca producător de conținut.
„Când am realizat crearea de conținut și SEO, am înțeles ce înseamnă să fii creator de conținut și am înțeles cum era pentru prieteni când aveau nevoie de influenceri care să le promoveze mărcile. Dacă ești un influencer cu 100.000 de urmăritori, primești aproximativ 1.000 de lire sterline pe poză, cu 1.000.000 de urmăritori, vorbim de la 10.000 de lire până la 20.000 de lire sterline”, explică Anastasia.