Tot mai mulți români se declară nemulțumiți de condițiile oferite de hotelurile de pe litoralul bulgăresc. O femeie din România care a petrecut câteva zile cu familia într-un hotel din Nisipurile de Aur s-a plâns pe un grup de Facebook de mâncarea execrabilă, mizeria și nepăsarea angajaților hotelului.
Românca și-a rezervat un sejur la Hotel Kaliakra Palace din Nisipurile de Aur, la „all inclusive”, dar spune că nu s-ar mai întoarce niciodată acolo și recomandă și altora să nu meargă acolo.
”Am fost cazaţi la Hotel Kaliakra Palace în Nisipurile de Aur, la „all-inclusive”. Începutul nostru de concediu s-a dovedit a fi un amalgam de nesimţire, indolență, nepăsare, jeg și totul inclus în preț.
Totul a fost îngrozitor:
– Locuri de parcare lipsă, ni s-a cerut să plătim la ei, dar să parcăm în altă parte.
– Recepționeri foarte lenți și nepregătiţi.
– Mizerie cruntă în cameră (furnici, mâncare veche pe sub pat, firimituri, păr prin toată camera – clar nu s-a făcut curățenie, deși noi nu am avut acces la masa de prânz pt că se face curățenie și check-in-ul se poate face abia la 14.00.
– Piscina mizerabilă
– La plaja nu aveam acces la șezlonguri gratuite pentru că nu avem vedere la mare!?!?, lucru care nu a fost menționat nicăieri la momentul rezervării.
Noi aveam vedere spre „parc”, care de fapt era parcarea și ghena de gunoi.
– Mâncarea a fost execrabilă, puține sortimente, fără gust și nepotrivită pentru toată lumea. Gustările dintre mese le puteai servi numai dacă stăteai la cozi imense, parcă cerșind o felie de pizza sau o îngheţată, care veneau câte puține, doar – doar renunță lumea.
– Am dat peste foarte multe familii care erau acolo de câteva zile și erau în depresie efectiv din cauza faptului că au fost nevoiți să-și trimită copiii să mănânce prin alte părți după ce 2, 3 zile au mâncat doar pâine.
Nu vom mai reveni și nu recomand sub nicio formă nici celui mai aprig duşman”, spune femeia pe un grup de
Facebook dedicat vacanțelor.
Sorry, there are no polls available at the moment.