Casa de modă spaniolă Balenciaga a scos la vânzare la un preț exorbitant o „pungă de gunoi” din piele, despre care spune că o geantă. „Nu puteam rata ocazia de a face cea mai scumpă pungă de gunoi din lume”, spune directorul casei de modă.
Balenciaga a fost criticată pentru că a vândut „pungi de gunoi” de 1.470 de lire sterline (echivalentul a aprope 1.800 de euro), care seamănă cu pungile de gunoi din plastic.
Casa de modă spaniolă de lux vinde punga din piele de vițel cu cordon, pe care brandul o numește „punga de gunoi”, în patru culori diferite, inclusiv negru, alb, albastru și galben.
Mulți oameni au intrat pe Twitter pentru a se întreba dacă brandul face un experiment social sau pur și simplu trollează masele.
Pe site-ul Balenciaga, brandul a dezvăluit: „The Trash Pouch este inspirat de o pungă de gunoi”.
Piesa a debutat pentru prima dată ca parte a look-ului de deschidere a show-ului Balenciaga Fall 22 în timpul Săptămânii Modei de la Paris din martie.
Povestea sfâșietoare a spectacolului a evocat cele peste un milion de ucraineni care au fugit din calea războiului.
Demna Gvasalia, directorul de creație al Balenciaga, care a fost odată el însuși un copil refugiat, a declarat că titlurile de ziar „au declanșat durerea” pentru el.
Prin urmare, el a dorit ca spectacolul să aducă un omagiu rezistenței victimelor și să se concentreze pe ‘victoria iubirii și a păcii’.
Când a fost întrebat despre produsul controversat, Demna, a declarat pentru WWD: „Nu puteam rata ocazia de a face cea mai scumpă pungă de gunoi din lume, pentru că cine nu iubește un scandal de modă?”.
Cu toate acestea, oamenii au fost nedumeriți de „Trash Pouch”, iar fanii dezamăgiți au intrat pe Twitter pentru a-și exprima părerea.
Un utilizator a spus: „Moda de lux” este un furt legal. Moda de lux este o glumă în acest moment. Balenciaga a făcut o pungă „sac de gunoi” pentru 1.790 de dolari. Și, pe lângă rahaturi de genul ăsta, pur și simplu nu știți să vă îmbrăcați”.
Altul a spus: „Balenciaga are o geantă de gunoi de vânzare pentru 1795 de dolari. Cred că moda de designer este un experiment social morbid”.
Alții au scris: „Sunt convinsă că Balenciaga este un experiment social, pentru că nu se poate ca ei să ceară 1,8 mii de dolari pentru o geantă de gunoi????”.
Altcineva a scris: „@BALENCIAGA vinde în mod deliberat semnale ultra scumpe de statut scăzut.
Bogații le cumpără pentru a se diferenția de clasa de mijloc, care se tem să le poarte de teama de a nu fi confundați cu clasa de jos’.
Cu toate acestea, o persoană a părut să fie confuză din cauza tuturor tweet-urilor negative, spunând: „Toată lumea pare să urască geanta de gunoi Balenciaga, dar eu o ador”.
Sursa: The Daily Mail