Întâmplare hilară pentru un băiat care și-a comandat de mâncare niște aripioare și cartofi prăjiți. Un client a rămas șocat după ce livratorul a mâncat întreaga comandă și i-a lăsat un bilețel în care și-a cerut scuze. Clientul a filmat aripioarele mâncate de livrator și a pus videoclipul pe Tiktok.
Acesta a scris: „Nu inventez așa ceva. Am comandat niște aripioare de la WingStop și în cutie am găsit asta.”
„Acum știu că ați observat că au dispărut cartofii prăjiți. Băutura mea este intactă, dar cartofii prăjiți au dispărut și am și un bilețel!”
Videoclipul care a fost postat în luna august a strâns 229.000 de vizualizări.
Potrivit utilizatorului de TikTok, băutura a fost intactă, iar șoferul a încercat să se scuze printr-un mod interesant. Acesta i-a lăsat un bilețel în care a scris „Îmi pare rău că am mâncat mâncarea. Sunt sărac și înfometat. Consideră că ai făcut o favoare cuiva. Renunț la această slujbă deplorabilă. Să fii binecuvântat!„
Clientul a rămas șocat, având în vedere că nu se întâmplă des o situație de genul acesta. Deși mulți dintre comentatori l-au judecat pe șoferul înfometat, altora le-a fost milă de situația în care se afla acesta.
„Ce ar trebui să fac cu asta? Sunt pe cale să chem înapoi un nenorocit de DoorDash”, a exclamat uluit creatorul de conținut.
Mai mulți comentatori și-au spus părerea.
„Apelați serviciul pentru clienți al DD. Mi s-au furat mâncare înainte și comanda a fost anulată de șofer imediat după aceea. Veți primi o rambursare”, a comentat o persoană.
„Aș fi atât de supărat, dar trimite asta la DoorDash, ei vă vor rambursa”, a spus altul.
„Să le fie foame, nu este problema ta, este problema lor!”, a scris un altul.