Videoclipul emblematic al hitului din 1991 “Losing My Religion” interpretat de R.E.M. a depășit 1 miliard de vizualizări pe YouTube. Piesa este una dintre cele aproximativ zece cântece din anii 1990 care au depășit acest prag.
Clipul trupei alternative a înregistrat, în medie, peste 300.000 de vizualizări la nivel global pe zi pe YouTube până în acest an, potrivit platformei video. A fost încărcat pentru prima dată pe YouTube în iulie 2011 și a atins pragul de 1 miliard în ultima săptămână, scrie Variety.
Printre alte videoclipuri din anii 1090 care au depășit pragul de 1 miliard de vizualizări se numără „November Rain”, al trupei Guns N’ Roses (1992), „Smells Like Teen Spirit” de la Nirvana (1991), „Zombie” al formației Cranberries (1994), „I Will Always Love You” al regretatei Whitney Houston (1992) și „Barbie Girl” de la Aqua (1997).
Videoclipul „Losing My Religion”, regizat de Tarsem Singh, are aproape cinci minute și prezintă diverse imagini religioase. „Losing My Religion” a câștigat două premii Grammy, dar și titlul de videoclipul anului la MTV Video Music Awards în 1991.
Membrii trupei R.E.M. s-au despărțit în 2011, iar, în urmă cu un an, Stipe a spus într-un interviu: „Nu ne vom reuni niciodată”.
Videoclipul „Gangnam Style”, piesa artistului Psy, a fost primul care a atins acest prag și se află în prezent pe locul al cincilea în topul celor mai vizionate clipuri muzicale de pe platformă, cu peste 4,5 miliarde.
Piesa “Despacito” este lider în topul celor mai vizionate clipuri muzicale pe platforma video, cu 7,971 de miliarde de vizualizări.
Clasamentul este completat de: “Shape of You” (Ed Sheeran, 5,8 miliarde de vizualizări), “See You Again” (Whiz Khalifa feat. Charlie Puth, 5,6 miliarde de vizualizări) și de “Uptown Funk” (Mark Ronson feat. Bruno Mars, 4,6 miliarde de vizualizări)
CITEȘTE ȘI: Solistul unei trupe celebre a lansat primul album solo / Ce se va întâmpla cu banii obținuți din vânzare
Detaliul neștiut până acum despre moartea lui Leonard Cohen
Foto: Profimedia Images