Angajații companiei Blue Air au primit un mail prin care au fost informați că zborurile nu vor fi reluate mai devreme de 60 de zile. Aceștia sunt îndemnați să își ia concediu de odihnă în această perioadă. Informarea ar fi fost transmisă de Directorul general al Blue Air, Cristian Rada.
„Stimați colegi, în continuarea discuțiile pe care le purtăm zi de zi cu potențialii investitori și ținând cont și de realitățile de zi cu zi, venim către dumneavoastră cu rugămintea de a considera efectuarea concediului de odihnă legal, considerând faptul că în momentul de față potențiala reluare a operațiunilor de zbor nu se va întâmpla cu siguranță mai devreme de 60 de zile”, se arată într-un mail primit marți de toți angajații companiei Blue Air.
Reprezentanţii companiei aeriene Blue Air spun că discuţiile cu investitorii avansează, iar aceştia au acceptat toate condiţiile, însă se mai aşteaptă răspunsul final al autorităţilor române. Reprezentanţii companiei nu menţionează cine sunt cei doi investitori, însă vor putea face publice date despre aceştia când discuţiile se vor încheia oficial.
„Din punctul de vedere al acţionariatului Blue Air Aviation, aceştia au acceptat absolut toate condiţiile, la acest moment fiind în aşteptarea răspunsului final al autorităţilor române“, spun reprezentanţii operatorului aerian.
Compania aeriană Blue Air a anunţat în luna septembrie că va relua zborurile abia în 10 octombrie, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Reluarea zborurilor va fi condiţionată şi de plata datoriilor către furnizori, dar şi a sumelor datorate pasagerilor, a mai anunţat operatorul aerian.
Între timp șansele ca pasagerii care au achitat biletele de avion în avans sunt mici să își mai recupereze banii. Blue Air a vândut bilete până în ultima clipă. În jur de 30 de milioane de euro ar avea de recuperat pasagerii care spun că se simt înșelați de compania aeriană.
„Şansele ca pasagerii Blue Air să-şi mai recupereze banii sunt foarte, foarte mici. Ce se întâmplă acum este că se primesc reclamaţii de la pasageri chiar şi pentru zborurile pe care aceştia le-au achitat în 2023”, adaugă Ramona Colea, firmă despăgubiri pasageri.