Marca elvețiană de ceasuri de lux Omega își va deschide în premieră un magazin în Băneasa Shopping City, în acest an. Ceasurile și-au crescut notorietatea după ce au devenit un accesoriu al celebrului personaj James Bond, cu care agentul 007 s-a afișat în misiunile speciale.
Marca Omega va avea magazin monobrand, de la sfârșitul acestui an, în centrul comercial din nordul Capitalei, care, și prin această prezență, își consolidează poziția în segmentul premium.
“Ne vom continua drumul, ne vom continua drumul nostru de poziționare, în ideea în care, la sfârșitul anului acesta, vom deschide un magazin monobrand Omega. Este un brand de ceasuri elvețiene foarte renumit, care vine în linie cu ce am explicat, și anume poziționarea noastră (în zona premium – n.r.)”, a spus Arthur Popa, CEO Băneasa Shopping City, la Gândul Exclusiv.
Șeful Băneasa Shopping City a dezvăluit și ce alte planuri mai are compania în acest an.
“Vom continua investițiile, vom continua să digitalizăm suporturile de advertising din mall, vom continua investițiile din zona de infrastructură IT, pentru că suntem în zona în care avem nevoie să facem asta”, a completat Arthur Popa.
“În același timp, și nu în cele din urmă, vom continua susținerea proiectului nostru de suflet, care este «Școala fără pauză», un proiect de reponsabilitate socială cu ajutorul căruia sau prin care am reușit să ajungem la 15.000 de copii din țară, din peste 20 de județe, copii proveniți din comunități defavorizate, ajutându-i să meargă la școală, să-și continue studiile, ajutându-i cu biblioteci, cu rechizite, cu absolut orice am avut și noi la dispoziție, din partea noastră, dar și din partea partenerilor și a comunității care ne-a stat alături în acest proiect”, a mai spus Arthur Popa, CEO Băneasa Shopping City.
Urmăriți interviul integral:
CITEȘTE ȘI:
EXCLUSIV VIDEO | Cât de mult a afectat lockdown-ul afacerile Băneasa Shopping City