Alexandru Lancuzov, jurnalist specializat în domeniile transporturi și infrastructură, a precizat, luni seară, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că pe Pasajul de la Doamna Ghica, care se va deschide anul acesta, ar fi fost foarte utilă o linie de tramvai care să facă legătura între Berceni și platforma de business de la Pipera.
„Pasajul de la Doamna Ghica, pe care noi am reuși să-l deschidem la peste 10 ani de când s-a deschis Autostrada București- Ploiești, pentru că acest pasaj de la Doamna Ghica este construit pentru a prelua circulația dinspre autostrada urbană. La 10 ani de când s-a deschis o parte din Autostrada București – Ploiești noi nu reușim să construim un pasaj care ar fi trebuit să fie gata odată cu autostrada urbană”, a precizat Alexandru Lancuzov în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, de luni seară.
Jurnalistul a explicat apoi unde s-a blocat proiectul de la Doamna Ghica.
De asemenea, Alexandru Lancuzov a vorbit și despre importanța unei linii de tramvai pe Pasajul de la Doamna Ghica.
„A fost un concurs de împrejurări, un lanț al slăbiciunilor, un proiect început în toamna anului 2019, – fostul primar promitea finalizarea în toamna lui 2020, în perioada alegerilor. Este puțin probabil ca în România să poți construi un pasaj în 12 luni, cu atât mai mult cu cât este diferit de modelul clasic, deci nu un pasaj pe grinzi. Poate una dintre explicațiile pentru întârzierea nepermisă de doi ani și jumătate față de primul termen este structura pe tubulatură a pasajului (…) poate și pentru a susține o viitoare linie de tramvai. Dar ce bună, ce utilă ar fi fost o linie de tramvai pe pasaj, o linie care să lege zona dormitor Berceni de zona de business Pipera”, a mai precizat Alexandru Lancuzov în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.