Hisense, în calitate de sponsor oficial al UEFA European Qualifiers, anunță sponsorizarea fazei de calificare a competiției, care va avea loc în diferite orașe din Europa între 23 martie 2023 și 26 martie 2024.
Etapa de calificare va consta într-un total de 254 de meciuri, care se vor juca pe parcursul unui an în diferite orașe din Europa. Echipele naționale UEFA concurente vor juca între ele într-un sistem de ligă, primii doi clasați din fiecare grupă câștigând un bilet la finala turneului din Germania în 2024.
Prin această sponsorizare, Hisense își demonstrează încă o dată angajamentul față de lumea fotbalului și a sportului. Potrivit doamnei Tatiana Serban, Director Regional de Marketing Hisense România, Bulgaria și Grecia „angajamentul față de marketingul sportiv este și va continua să fie o modalitate eficientă de atingere a obiectivelor de dezvoltare pe termen lung ale brandului Hisense”.
Cu produsele sale premium și progresele tehnologice continue, Hisense încearcă să-și extindă cultura corporativă și să obțină o creștere a mărcii folosind limbajul sportului în conformitate cu valorile mărcii sale.
Cel mai bun mod de a te bucura de toate meciurile din calificarea europeană
România este în grupa I, alături de Elveția, Israel, Kosovo, Belarus și Andorra. Naționala a debutat în Andorra. Meciurile din preliminariile EURO 2024 se vor disputa în perioada martie – noiembrie 2023, urmând a fi decise 20 dintre calificate, primele două clasate din fiecare grupă.
Pentru a vă bucura de sport în cel mai bun mod posibil, Hisense a încorporat tehnologii precum Motion Compensation (MEMC), Sports Mode and Player Recognition, modul sport și recunoașterea jucătorilor în modelele sale de televizoare pentru a îmbunătăți considerabil experiența de vizionare pentru spectatori. De asemenea, frigiderele Hisense sunt pregătite pentru a răci băuturi răcoritoare și gustări la o viteză incredibilă, datorită funcției Super Cool.