Brandul CUPRA își continuă expansiunea în ceea ce privește locațiile de prezentare și vânzare a modelelor sale, lansând la începutul lunii aprilie un nou showroom pentru pasionații auto, CUPRA Garage, în zona de vest a țării. În cei 5 ani de existență, această marcă a reușit să ofere clienților modele unice și experiențe memorabile.
CUPRA s-a transformat rapid într-un brand global, dezvoltând o rețea de distribuție puternică, ce a reușit să vândă ȋn anul 2022 un număr de 152.900 autovehicule, față de 16.200 vândute ȋn anul 2020.
Astfel, CUPRA Formentor, cu 97.600 vânzări, și modelul electric CUPRA Born, cu 31.300 de vânzări, se detașează ȋn topul celor mai dorite modele, ȋn concordanță cu creșterea exponențială a mărcii.
Noul showroom CUPRA Garage din Timișoara este situat ȋn Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locație pe care cei din județul Timiș o cunosc deja de 15 ani.
Este vorba despre PORSCHE TIMIȘOARA – distribuitor autorizat multimarcă al grupului Volkswagen AG, ce face parte din rețeaua Porsche Inter Auto.
Porsche Timișoara oferă, de acum ȋncolo, o experiență exclusivă a mărcii CUPRA, un spațiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele CUPRA și de o atmosferă specifică brandului.
„Atunci când selectăm un oraș, pentru a deschide o nouă locație, este nevoie de o abordare strategică, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată și potențialul pieței unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvențional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem propria noastră locație în showroom-ul CUPRA Garage din Timișoara confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.
CUPRA Garage accentuează individualitatea mărcii, la fel cum modelele CUPRA ies în evidență într-un peisaj stradal, altfel uniform.
Locația transmite, totodată, și ceva din viziunea mărcii: CUPRA este un brand provocator, în concordanță cu vremurile actuale, urban și independent.
„Porsche Timișoara este deja de 15 ani o adresă foarte cunoscută clienților din vestul țării pentru toate mărcile Grupului Volkswagen. Ne bucurăm să adăugăm ȋn portofoliul nostru emblematica marcă CUPRA, cea mai nouă marcă a Grupului, un spirit dinamic, modern și neconvențional, cu modele extrem de atrăgătoare, atât electrice, cât și cu motoare convenționale. Așa cum noul CUPRA Garage respectă întru totul cerințele funcționale și estetice ale mărcii, ca spațiu de primire și interacțiune cu clienții, așa ne vom asigura că respectăm standardele CUPRA și în materie de întreținere și service, obținând toate certificările internaționale necesare. Date fiind vânzările pe care le-am înregistrat până acum, cu best sellerul Formentor, suntem convinși că marca va fi foarte bine primită în vestul țării și ne bucurăm să fim noi cei care o vom pune la dispoziția fanilor și clienților”, a declarat – cu prilejul lansării – Directorul Executiv Porsche Timișoara, Dragan Popadici.
În prezent, ȋn showroom este expus modelul CUPRA Formentor VZ5, cel mai puternic model al mărcii de până acum, iar ȋn perioada imediat următoare, acestuia i se va alătura și CUPRA Born – o mașină 100% electrică. Performanța și electrificarea sunt caracteristici fundamentale ale mărcii CUPRA, piatra de temelie pe care vor fi construite toate modelele viitoare.
Ȋn anul 2021, brandul a lansat prima sa mașină 100% electrică – CUPRA Born, dând, astfel, startul ofensivei electrice a mărcii. Born s-a bucurat de succes ȋncă de la momentul lansării oficiale, fiind unul dintre cei șapte finaliști la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectată, după nominalizarea Formentor în 2021.
Marca se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea CUPRA Tavascan și CUPRA Terramar, urmată de CUPRA UrbanRebel în 2025.
Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe și să-și atingă obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an, dar și poziționarea ȋntre primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030.
Pentru a atinge aceste obiective, va fi susținută de cel puțin șase pârghii de creștere sustenabilă. Ȋntre acestea este inclusă și globalizarea mărcii.
Ȋn acest an, CUPRA intenționează să deschidă noi locații CUPRA GARAGE ȋn Berlin, Madrid, Manchester și Paris. De asemenea, parte a obiectivului declarat de a deveni un brand global, CUPRA analizează în prezent intrarea în America de Nord.