Meta, compania-mamă a Facebook, a anunțat recent noi funcții pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor care vizionează Reels-uri, adică acele clipuri scurte postate pe pagina de socializare. Având în vedere că aceste videoclipuri sunt tot mai populare pe platformă, Meta își propune să ajute utilizatorii să descopere și să personalizeze conținutul care îi interesează.
Formatul video vertical pe care Meta îl numeşte Reels va fi acum promovat în partea de sus a secţiunii dedicate conţinutului video, Facebook Watch.
Astfel, Reels-urile pot fi acum accesate direct din navigarea principală din partea de sus a Facebook Watch, oferind utilizatorilor acces rapid la influenceri, tendințe și conținut care se aliniază intereselor lor. De asemenea, utilizatorii pot derula fără probleme între Reels și videoclipuri de lungă durată în timp ce vizionează conținut video pe Facebook.
Pe lângă faptul că ușurează descoperirea conținutului relevant, Meta a introdus funcții care permit utilizatorilor să își personalizeze Reels-urile sugerate de platformă.
Utilizatorii pot acum să atingă meniul cu trei puncte din partea de jos a playerului video pentru a oferi un feedback cu privire la tipurile de Reels pe care ar dori să le vadă mai mult sau mai puțin. Această funcție îi va ajuta pe utilizatori să exploreze ceea ce le place acum, ajutându-i și să descopere noi sugestii pe placul lor, conform Meta.
În plus, Facebook a lansat o nouă funcție pe playerul video Reels, care oferă etichete contextuale. Aceste etichete urmăresc să clarifice de ce un anumit Reel este afișat utilizatorului. De exemplu, dacă unui prieten i-a plăcut videoclipul, eticheta ar explica de ce se află în feedul utilizatorului. Această funcție îi va ajuta pe utilizatori să înțeleagă relevanța Reels-urilor pe care le văd.
Noile instrumente Facebook pentru Reels fac parte din eforturile Meta de a îmbunătăți experiența utilizatorului pe platformele sale. Odată cu introducerea acestor funcții, Facebook își propune să ofere utilizatorilor o experiență mai personalizată și mai plăcută. Permițând utilizatorilor să descopere și să personalizeze conținutul pe care îl văd, Facebook speră să continue să crească popularitatea acestor clipuri scurte pe platformă.
Facebook încearcă, de asemenea, alte funcții interesante și pe Messenger, utilizatorii având posibilitatea să joace jocuri multiplayer în timpul apelurilor video.