Un „supermarket” din Las Vegas a devenit viral pentru varietatea sa de mărfuri ciudate, inclusiv păsări de curte aparent tatuate și pastă de dinți specială care se presupune că este pentru cei care ridică greutăți.
Facundo Hernandez, cunoscut pe TikTok ca @argentiniankingg, a distribuit un videoclip cu el însuși rătăcind prin Omega Mart, situat în complexul Zona15 din Sin City.
„Cel mai ciudat supermarket din lume”, se arată în subtitrarea în limba spaniolă a videoclipului, care, de luni, a depășit 575.000 de vizionări.
În clipul de un minut, spectatorii pot observa ceea ce Hernandez numește pui „tatuat” culcat deasupra unui platou garnisit cu salată verde, precum și un „șarpe” alb-gri care seamănă cu un șir de cârnați în magazinul luminat nebunește.
Mai târziu, Hernandez arată către un banner din magazin pe care scria: „Grăbește-te, grăbește-te, grăbește-te, timpul este nelimitat”.
„Nu ai idee ce este în magazin pentru tine!” se mai vede pe un altul.
Videoclipul trece la o „lebădă gonflabilă ridicolă” folosită ca dispozitiv de plutire a piscinei și la un preț de 55 de dolari.
Este urmat rapid de un clip cu un TikTok-er care ține în sus o pastă de dinți albastră destinată halterofililor, precum și o sticlă de Carlos Medina Blue Chile.
Hernandez dezvăluie, de asemenea, că magazinul este plin de iluzii optice, cum ar fi ușile frigiderelor care duc de fapt către coridoare și alte zone ascunse ale magazinului.
Mai mulți utilizatori TikTok au luat cu asalt videoclipul din cauza magazinului nebun.
„Acel supermarket modifică legile fizicii”, a comentat un utilizator.
În videoclip, spectatorii pot observa păsările de curte tatuate întinse deasupra unui platou ornat cu salată verde.
Magazinul oferea, de asemenea, pastă de dinți care era destinată celor care ridică greutăți.
„Este ca un vis. Suprareal și fără sens”, a spus o a doua persoană.
O persoană a glumit că magazinul „pare un episod din Simpsons”.
„Un supermarket foarte amuzant, dar nimeni nu va cumpăra nimic”, a glumit o a patra persoană.
Din păcate, s-a dezvăluit că Omega Mart nu este de fapt un adevărat magazin alimentar.
Întreaga construcție este într-adevăr o instalație de artă interactivă creată de compania de artă și divertisment Meow Wolf.
Potrivit site-ului, instalația este „o potențială cale de intrare în lumi noi și revelații artistice, în timp ce instalațiile uluitoare ale artiștilor locali și internaționali oferă spații încântătoare pentru a rătăci prin ele”, scrie New York Post.