Prima pagină » Actualitate » Motivul INCREDIBIL pentru care 15 pasageri au fost dați jos dintr-un avion care pleca din Cluj Napoca spre Munchen

Motivul INCREDIBIL pentru care 15 pasageri au fost dați jos dintr-un avion care pleca din Cluj Napoca spre Munchen

Motivul INCREDIBIL pentru care 15 pasageri au fost dați jos dintr-un avion care pleca din Cluj Napoca spre Munchen
Ce mai transportă românii în bagaje când merg cu avionul. Șorici, usturoi și chiar răsaduri

Compania aeriană Lufthansa a refuzat îmbarcarea mai multor pasageri pe un zbor care pleca din Cluj-Napoca spre Munchen (Germania) din cauza „excesului de greutate a avionului”.

Conform Serviciului de Reclamații Erreklamatu, această situație este una destul de rară.

Incidentul a avut loc în data de 4 august 2023, informează Europa Press.

Serviciul de Reclamații Erreklamatu informează că 15 persoane au fost nevoite să rămână la sol. Printre acestea și doi angajați ai unei companii din Guipúzcoa, care erau pregătiți să zboare cu un avion al companiei Lufthansa de la Cluj-Napoca la Munchen, de unde ar fi luat un alt avion spre Bilbao, scrie adevarul.ro.

După înregistrarea bagajelor și accesarea zonei de îmbarcare, pasagerii au fost informați că zborul va avea o întârziere de două ore, fapt care a făcut ca zborul de legătură cu Bilbao să fie compromis.

15 pasageri au fost dați jos

Pasagerii au fost îmbarcați ca de obicei, dar, la jumătate de oră după începerea procedurilor de decolare, comandantul a informat pasagerii despre probleme legate de greutatea avionului și faptul că echipajul încearcă să redistribuie bagajele pentru echilibrarea sarcinii.

Ulterior, pasagerii au fost informați că 15 dintre ei vor trebui să coboare din avion și să se întoarcă în terminal, fără explicații clare despre criteriile de selecție. Cei doi spanioli, care s-au numărat printre cei 15, au fost nevoiți să își recupereze bagajele și să închirieze un autoturism pentru a ajunge la Timișoara, pentru a prinde un alt zbor către Munchen. De acolo, și-au continuat călătoria spre Bilbao.

Erreklamatu a declarat că acest incident este, tehnic vorbind, o „denegare a îmbarcării” și, prin urmare, compania aeriană are responsabilitatea de a oferi un mijloc de transport alternativ, notează sursa citată. Serviciul de reclamații a avertizat, de asemenea, pasagerii să fie atenți la bonusurile de călătorie sau alte forme de compensație pe care companiile aeriene le oferă în schimb, deoarece acestea nu echivalează adesea cu valoarea reală a compensației financiare la care pasagerii au dreptul.

Sursa foto: Envato Elements

Carla Adamescu este un jurnalist cu experiență în domeniul social. A lucrat în presa locală și, ulterior, la publicații din Capitală. S-a alăturat echipei Gândul în anul 2022 și scrie ... vezi toate articolele

Citește și