Una dintre cele mai populare mărci de smartphone-uri, Oppo, a anunțat că și-a deschis propriul canal de vânzări în România – www.oppostore.ro.
Pentru a marca evenimentul, compania anunță reduceri de până la 90% la produse din magazinul online, trei ani de garanție pentru toate telefoanele sau puncte bonus la toate comenzile.
„Până la finalul lunii, clienții magazinului nostru online beneficiază de reduceri de până la 90% la produsele disponibile, în limita stocului existent”, a declarat Yang Shaohua, General Manager OPPO în România.
Reducerile de până la 90% sunt disponibile, până pe 29 octombrie, la încărcătoare, huse sau accesorii pentru ceasuri inteligente. Reduceri de 30% sunt la diverse modele de căști. De reduceri de preț beneficiază și telefoane din seria Reno10.
Citește și: Xiaomi renunță la MIUI după 13 ani. Cu ce înlocuiește varianta sa actuală de Android compania chineză
Totodată, la fiecare achiziție, clienții primesc puncte bonus pe care le pot transforma în discount la achizițiile următoare în decurs de un an.
În funcție de câte Puncte Oppo au în cont, aceștia pot achiziționa produse chiar și cu 100% reducere.
În plus, cei care achiziționează un smartphone din magazinul online al brandului beneficiază de garanție extinsă la trei ani, iar pentru modelele Reno10, Reno10 Pro și Find N2, consumatorii primesc extra garanție pentru ecran, pentru o perioadă de șase luni.
Mai mult, compania informează că toate comenzile cu valoare de peste 299 de lei beneficiază de livrare gratuită.
În cel de-al doilea trimestru al acestui an, Oppo a ocupat locul patru în topul celor mai mari producători mondiali de smartphone-uri, potrivit firmei de cercetare a pieței Counterpoint Research.