Un vlogger care a reușit să convingă mai mulți influenceri din mediul online să promoveze un produs care, de fapt, nu există, povestește cum a reușit să facă acest lucru.
El spune că prin gestul său a vrut doar să scoată în evidență faptul că persoanele urmărite de mulți utilizatori în mediul online nu filtrează absolut deloc ceea ce promovează, alegând să facă reclamă unor produse despre care nu știu nimic.
„Planul este simplu şi are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online: pachete de PR. Astfel, primul pas este să inventezi un brand care sună interesant şi un produs care să ţină de foame”, povestește el, citat de Antena3.
Respectivul vlogger nu a făcut altceva decât să cumpere niște brânză de la un supermarket și să le-o trimită influencerilor. El a ambalat-o într-o cutie roșie care mai conținea o scrisoare și o sticlă de vin.
În scrisoarea trimisă, acesta susținea că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea regelui Chares al Marii Britanii.
Oana Roman s-a filmat în timp ce povestea fanilor ei că acest produs este unul extrem de gustos și că este oarecum onorată că este aleasă tocmai ea de regalitate pentru a le promova brânza.
„Am primit o cutie misterioasă în care văd că este un plic cu sigiliu. Curtea Regală a României! Uauuu!
Să vă explic acum și de ce #brânzaregelui pentru că povestea este senzaţională. Lotul acesta de brânză, acest Camembert pe care l-am primit, este eponim regelui Charles şi a fost produs pentru Festinul aniversar din noiembrie organizat la Palatul Buckingham cu ocazia onomasticii de 75 de ani a regelui Marii Britanii”, le-a spus Oana Roman urmăritorilor săi din mediul online, potrivit sursei citate.
Sursa foto: Captură YouTube