În tentativa eșuată de a nu fi pedepsit de șeful său, pentru că a vărsat supa comandată de un client, un livrator din Singapore a pus la cale un plan dezgustător. Totul a fost surprins, însă, de camerele de supraveghere.
Livratorul a pus mâncarea înapoi în recipientul ei, direct dintr-o pungă, după ce o vărsase. Un gest „dezgustător”, relatează Daily Star.
Chiar și așa, ghinionistul a fost surprins de camerele de supraveghere ale proprietarului. Clientul și proprietarul casei a povestit totul: el spune că a observat „pete de supă” la scări și a verificat imaginile de pe camerele de supraveghere. A catalogat gestul „neigienic și total dezgustător”. Restaurantul nu a împachetat cum trebuie mâncarea și aceasta s-a vărsat sau a scăpat-o livratorul?
Wendy, femeia care a comandat mâncarea, a spus că individul avea o geantă Deliveroo. Aceasta a recunoscut că nu va mai comanda mâncare de la compania respectivă.
„Agenția Alimentară din Singapore (SFA) ar trebui să aibă o regulă potrivit căreia cutiile de alimente să aibă sigilii sau autocolante, astfel încât să se știe dacă au fost deschise sau nu cutiile.
Covid-19 ar fi trebuit să ne învețe mai multe, dar se pare că igiena corespunzătoare nu este luată în seamă, ci se află în declin”, a spus Wendy.
Într-un alt videoclip dezgustător, care ar fi realizat în Filipine, un curier de la GrabFood a fost concediat după ce a fost surprins în timp ce bea din băutura pe care un client o comandase de la lanțul fast food McDonald’s.
Clientul a comandase o băutură „Milo” și a spus că paiul era deja „ud” când a primit produsul respectiv.
„Nu știu dacă era salivă sau sudoare sau o combinație de două elemente sau cineva vărsase băutura „Milo”, dar acel „r…t” arăta îngrozitor”, a povestit clientul.