Mai mulți contribuabili s-au plâns că sunt sunați de diverse persoane, de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și le cer date personale sau informații despre credite.
În acest context, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a transmis, prin intermediul unui comunicat, că funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției.
Funcționarii de la „asistență contribuabili” oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la
cererea de asistență, însă aceste situații sunt FOARTE RARE.
Mai mult, agenții Call Center nu oferă și, mai ales, NU SOLICITĂ DATE PERSONALE, privind conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite,
recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal.
De asemenea, funcționarii ANAF nu interacționează prin această metodă decât foarte rar şi atunci numai dacă voi, contribuabilii, sunteţi cei care sunaţi şi datele respective sunt necesare pentru identificare.
Sursă Foto – Caracter ilustrativ: Facebook