GALERIE FOTO | România, promovare la cel mai mare târg de turism din Polonia/Varșovia, împânzită cu imagini despre țara noastră

GALERIE FOTO | România, promovare la cel mai mare târg de turism din Polonia/Varșovia, împânzită cu imagini despre țara noastră
România, promovare la cel mai mare târg de turism din Polonia / Sursa FOTO: facebook.com/Economie.gov.ro
Publicat: 24/11/2023, 19:47
Actualizat: 24/11/2023, 19:49

România este, în acest an, ţară parteneră la cea de a 29-a ediţie a Târgului de Turism de la Varşovia (Tour and Travel – TT Warsaw), eveniment ce se desfăşoră în perioada 23 – 25 noiembrie.

Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, România oferă vizitatorilor o experienţă de neuitat despre autenticitatea ţării noastre.

România și prezența la TT Warsaw

Astfel, vizitatorii au oportunitatea să participe inclusiv la o şezătoare şi să admire o expoziţie de costume populare. Totodată, au fost oferite demonstranţii ale meşterilor populari români, care au făcut cunoscute arta ţeserii, a olăritului şi a sculpturii în lemn.

De asemenea, în scopul promovării tradiţiilor şi a culturii autohtone, ansamblul folcloric Doina Chioarului, din Maramureş, a încântat publicul cu momente artistice.

La evenimentul găzduit de Varşovia și la care România are calitate de ţară parteneră, sunt aşteptaţi 22.000 de vizitatori din 56 de ţări.

Potrivit Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), România beneficiază, ca destinaţie turistică, de o promovare intensă outdoor în capitala Poloniei, valoarea campaniei fiind de 44.000 de euro.

Astfel, timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze urbane, care trec prin punctele-cheie din Varşovia, vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleş.

De asemenea, pe durata a două săptămâni, în perioada 24 noiembrie – 7 decembrie, 34 ecrane digitale, dintre care cinci în Gara Centrală şi 29 în Varşovia (Rotonda), vor afişa fotografii, însoţite de brandul de ţară, cu Mănăstirea Suceviţa, Castelul Peleş şi Transfăgărăşan.

Cum se desfășoară campania?

Campania outdoor «Lăsați-vă surprinși de România» continuă de această dată pe străzile din Varșovia! Acțiunea, inițiată de #MEAT, a fost lansată chiar în timpul participării României, în calitate de țară parteneră, la cel mai mare târg de turism din Polonia – #TTWarsaw.

Timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze urbane, care trec prin punctele cheie din Varșovia, vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleș;

Pe durata a două săptămâni, în perioada 24 noiembrie – 07 decembrie, 34 ecrane digitale, dintre care 5 în Gara Centrală și 29 din Varșovia (Rotunda), vor afișa fotografii, însoțite de brandul de țară, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan.

Campania de promovare a destinației turistice România, împreună cu participarea la #TTWarsaw, vizează astfel, o expunere amplă pe piața poloneză, care va contribui la ridicarea profilului turistic al țării noastre, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.

Conform datelor statistice de referință, ecranele din Gara Centrală înregistrează peste 7,5 milioane de vizualizări pe lună, în timp ce ecranele amplasate în Varșovia – Rotunda, care este una dintre cele mai renumite și aglomerate zone din oraș, atrag aproximativ 4 milioane de vizualizări. Pentru o perioadă de 30 de zile, autobuzele urbane au potențialul de a genera peste 9,5 milioane de vizualizări.

Amintim, pe această cale, că #MEAT a derulat o campanie outdoor similară în Paris, în luna septembrie a acestui an, prin colantarea a 17 autobuze turistice și afișarea, pe 103 panouri de mari dimensiuni din centrul orașului, a unor imagini reprezentantive pentru România”, scriu și cei de la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului pe Facebook.

Sorry, there are no polls available at the moment.
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Prima reacție a Kremlinului, după ce Georgescu a câștigat primul tur al alegerilor prezidențiale
Curs valutar BNR 25 noiembrie 2024. Cât costă 1 euro, după ce Călin Georgescu a...
Gigi Becali i-a dat ordin lui George Simion, după ce Călin Georgescu a câștigat alegerile!...
Prima declarație a lui Cosmin Georgescu, după ce tatăl său a câștigat alegerile în România....
Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu...
Cine este soția lui Călin Georgescu. Cristela este educator holistic și promovează anti-feminismul: ”Nu fiți...
Victor Ponta dă vina pe Nicolae Ciucă, „un idiot util”, pentru rezultatele alegerilor. „A fost...
Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Elena Lasconi! Dezvăluirea făcută de Dan Diaconescu
Categoria de pensionari care primesc și 50% din pensia totală, începând cu 1 ianuarie 2025
Fenomenul Călin Georgescu pe TikTok, ignorat de SRI. Cifrele uriaşe ale candidatului viral pe reţea
VIDEO Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Vladimir Putin! Nimeni nu și-a dat seama de...
Gabriel Cotabiță ar urma să fie incinerat marți! Ce dezvăluiri a făcut prietenul lui, Iulian...
Cum a reușit 'meteoritul' Călin Georgescu să fie numărul 1! Explicația unui specialist în social...
Cum arată noile DUSTERE ale Poliției? Au fost văzute pe platformă, în trafic - FOTO
FT: Independenţa militară de SUA, o discuţie din ce în ce mai aprinsă în cadrul...
Descoperire INCREDIBILĂ despre INIMA umană! Ce au găsit medicii?
Dispar bancomatele. Schimbare totală pe piața bancară. Cum vei mai retrage bani
Amestecul Rusiei în alegerile din România. Poziţia lui Georgescu față de Ucraina dă de bănuit
Cine este Cosmin Georgescu, fiul lui Călin Georgescu. Tânărul a fost coleg de cameră și...
VIDEO Călin Georgescu, prima reacție după exit poll-urile de la închiderea urnelor: „Poporul român a...
Oana Roman, mesaj trist despre moartea prietenilor ei, Gabriel Cotabiță și Marius Bațu. „Bucurați-vă, fraților,...
EXCLUSIV! Ce s-a întâmplat la ultimul concert susținut de Gabriel Cotabiță?! Mihai Trăistariu: "Avea corpul...
BANCUL ZILEI. Ajunge BUBULINA acasă și își găsește bărbățelul prin bucătărie: - Vai, ce surpriză!
TikTok „s-a trezit” după alegerile din România și lansează o campanie împotriva dezinformării