O clientă din Ploiești a Electrica Furnizare s-a plâns în presa locală că a primit o factură enormă la energie electrică, după ce compania a estimat în mod eronat indexul.
Astfel, femeia povestește că a primit o factură de 2.750 de lei, din cauza unei erori de citire a contorului, arată Observatorul Prahovean.
„În luna decembrie am primit o factură șoc de 2750,58 lei la un apartament cu 3 camere! Asta pentru că, în urma citirii contoarului de către cei de la Electrica mi-au pus 2211 kWh din burtă: ei au văzut 7176 în loc de 5560.
Pe data de 3 ianuarie am făcut sesizare scrisă la sediul lor, la câteva zile au venit și au recitit contuarul, însă factura nu s-a anulat!
Până acum nu am primit niciun răspuns de la Electrica și nu sunt singura, vecina mea având aceeași problemă”, spune femeia, potrivit sursei citate.
Femeia nu este singura care se plânge de probleme în relația cu Electrica, iar în acest context, compania a emis un comunicat de presă prin care vine cu o serie de explicații.
„Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare aduce o serie de clarificări.
Facturi aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic
Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora”, transmite furnizorul de energie.
Sursă imagini: Observatorul Prahovean