O mare companie din retail care operează deja 300 de magazine sub 6 branduri se pregătește să facă investiții semnificative în România în acest an și anunță că vor deshcide alte 35 de noi magazine, ceea ce va aduce un plus pentru clienți, dar și o nouă oportunitate de angajare pentru cei ce sunt în cautarea unui loc de muncă.
Compania Lagardere Travel Retail, cu o prezență în țară timp de aproape trei decenii, planifică să aloce peste 11 milioane de euro pentru extinderea operațiunilor sale, de cinci ori mai mult decât în anul precedent.
Concentrându-se pe zonele de tranzit urban, cum ar fi aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri, compania operează o rețea de 300 de magazine sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.
În anul 2023, magazinele Inmedio au fost principalul motor de creștere pentru companie, cu o extindere de 20 de magazine. Cu peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine, Lagardere Travel Retail a înregistrat un an de succes.
Pentru 2024, compania își propune să deschidă 35 de magazine noi, dintre care 15 vor purta brandul Inmedio. Primele trei dintre acestea au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus, iar alte două sunt planificate în Argeș.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România, potrivit Știripesurse.ro.
Investițiile vor consolida prezența companiei pe piața românească și vor contribui la crearea de noi locuri de muncă în sectorul retail.