Cătălin Stepa a fost invitatul ediției de vineri, 28 iunie, al podcast-ului „Ai vreme să vorbim, cu Ana Maria Păunescu”.
Săptămâna aceasta, la „Ai vreme să vorbim?” a venit un artist tânăr, de la care am aflat atât de multe despre muzica folk de azi în care, uneori, nici nu știm dacă să mai credem.
Tot Cătălin ne-a povestit despre copilăria alături de mama lui, marea artistă Tatiana Stepa. A iubit Cenaclul Flacăra, care i-a luat de atâtea ori mama de acasă? Sau a fost supărat pe tot ceea ce i-a tulburat copilăria?
„Bineînțeles, ce a fost în perioada Flacăra n-are cum să se mai repete și nu ne putem raporta la vremurile alea, dar n-are rost să ne comparăm. N-o să mai fie niciodată și niciun curent n-o să mai fie așa. Cu orice fel de muzică sau orice ai face, n-o să se mai întâmple treaba aia. Dar lucrurile merg înspre bine. Da, a fost o perioadă, chiar când am început eu să cânt și în ultimii ani în care mai cânta mama, a fost o perioadă destul de grea pentru muzică. Festivalurile nu cred că sunt foarte relevante pentru mine, cel puțin ca artist. Important e să vezi câtă lume vine dacă ești tu singur. Dar lucrurile merg spre bine și faptul că sunt evenimente și inclusiv festivaluri care se auto-susțin doar din contribuția publicului ăsta e un lucru extraordinar de bun, înseamnă că lucrurile merg înainte. Nu văd folkul să se stingă, dimpotrivă. Este un gen de muzică de nișă, dar cam toate genurile au devenit acum de nișă, inclusiv rockul. Dar există public și dovada este faptul că oameni vin să plătească bilet. Nu zic la mine, dar uită-te la Tudor Gheorghe la Sala Palatului. Dacă Tudor Gheorge umple Sala Palatului, nu poți să faci abstracție de faptul că există Tudor Gheorghe. Înseamnă că există din punct de vedere al cererii publicului”, a spus Cătălin Stepa în cadrul podcast-ului „Ai vreme să vorbim, cu Ana Maria Păunescu”.