Un pasager al unui avion pe ruta Washington Dulles – Berlin a înghițit, din greșeală, un fir de sârmă, aflat în mâncarea pe care o comandase în timpul zborului. Bărbatul a avut nevoie de îngrijiri medicale, motiv pentru care a dat în judecată compania United Airlines.
Bastian Bromse, un bărbat aflat la bordul unei aeronave cu destinația Berlin, a avut parte o experiență teribilă, după ce a mâncat meniul comandat la bord. Pasagerul a înghițit, din greșeală, o bucată de sârmă aflată în mâncare. Bărbatul a avut nevoie de intervenție medicală pentru a extrage obiectul, provocându-i „durere, agonie și angoasă mentală”, potrivit unui proces federal intentat la Chicago, unde United își are sediul central.
O reprezentantă a companiei aeriene a declarat pentru The Independent că United Airlines „nu are nimic de împărtășit deoarece litigiul este în curs de desfășurare”.
Incidentul a avut loc la 27 mai 2023, la bordul zborului 234 al companiei United, a precizat Bastian Bromse în plângerea sa, depusă la sfârșitul lunii iulie. Acesta a declarat că a „a suferit leziuni grave în interiorul gâtului atunci când a înghițit o bucată de sârmă ascunsă în mâncarea furnizată de compania aeriană”.
„Sârma i-a rămas blocată în gât și a fost nevoit să urmeze o procedură medicală pentru a i se îndepărta metalul, ceea ce i-a provocat disconfort și durere severe. (…)Ca urmare a accidentului sus-menționat… Bromse a suferit durere, agonie și angoasă mentală”, se arată în plângere.
Pasagerul solicită daune în valoare de 170. 000 de dolari, suma maximă permisă în temeiul Convenției de la Montreal – ce reglementează răspunderea unei companii aeriene în cazul unui prejudiciu suferit în timpul zborului – precum și o hotărâre pecuniară împotriva United, care urmează să fie stabilită la proces.
FOTO: Pexels
CITEȘTE ȘI: