eMAG, cel mai mare seller online din România, a stabilit data la care clienții vor beneficia de cele mai mari reduceri din an. Din informațiile Gândul, ziua numită „Vinerea Neagră” a fost anunțată în cadrul unui eveniment de nișă al grupului.
Ediția cu numărul 14 a eMAG Black Friday 2024 a fost stabilită pentru ziua de 8 noiembrie, au confirmat penturul Gândul reprezentanții grupului.
Pregătirile pentru eveniment au început deja de câteva luni, iar în perioada următoare se așteaptă o informare oficială privind ofertele ediției.
Ediția de anul trecut, eMAG Black Friday 2023, a atins recorduri absolute, conform rezultatelor oficiale. Cel mai mare număr de clienți de când evenimentul există în România a cumpărat de 731 milioane lei, cu peste 87 milioane lei peste ediția precedentă.
Numărul de clienți ai eMAG a ajuns la 600.000, cu aproape 50.000 mai mulți decât anul anterior.
De Black Friday 2023 au fost 11.600 de comercianți din Marketplace, cel mai mare număr de participanți la eveniment, care au vândut 818.000 de produse.
Per ansamblu, numărul comenzilor plasate online pe eMAG a ajuns la 41 de milione, în anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2024, a anunțat luni conducerea Grupul eMAG, în cea mai recentă conferință de presă, din iunie, în care a detaliat bilanțul la finalul planul de investiții de 3,2 miliarde de lei pe trei ani, lansat în 2021.
Concluziile Black Friday 2023 la eMAG arată că clienții folosesc comerțul online pentru a cumpăra produsele de folosință îndelungată, dar și pentru cele obișnuite: comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice
Top 3 categorii de produse comandate în 2023
Potrivit reprezentanților eMAG, În premieră de Black Friday 2023, Bucureștiul a ieșit din top cinci județe după valoarea medie per client. Astfel, în topul județelor cu cele mai mari comenzi per client se clasează Iași pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistrița-Năsăud, Dolj, iar București se clasează pe locul șase.
Citiți și: