Fundația pentru Copii Ronald McDonald și McDonald’s au încheiat cea de-a doua ediție a campaniei McHappy Day din acest an, colectând aproape 1,56 milioane de lei pentru a veni în ajutorul familiilor cu copii internați.
Sub mesajul emoționant „Un moment din timpul tău poate schimba o viață”, campania a reușit să unească mii de oameni într-un efort comun de a susține părinții care trec prin momente dificile, oferindu-le cazare gratuită în Casele Ronald McDonald din București, Iași și Timișoara, astfel încât să fie alături de copiii lor în aceste clipe grele.
Fondurile colectate în campanie reprezintă donațiile clienților din restaurantele McDonald’s și contribuția de 1 leu pentru fiecare Happy Meal achiziționat, direcționat de companie către Fundație.
Fondurile vor susține activitatea celor trei Case Ronald McDonald din România, oferind părinților și copiilor mese calde zilnice, pachete cu produse esențiale și asistență psihologică. Până acum, aceste Case au oferit peste 110.000 de nopți de cazare gratuită pentru 24.000 de părinți din 35 de județe din țară.
În plus, pentru a încuraja donațiile, iepurașul de pluș Hop – simbol al optimismului micilor pacienți – este în continuare disponibil pentru achiziție în toate restaurantele McDonald’s din țară. Fiecare achiziție contribuie la susținerea activității Fundației, pentru ca familiile să rămână unite.
Din 1998, Fundația pentru Copii Ronald McDonald s-a dedicat îngrijirii familiilor aflate în momente grele. A luptat pentru un viitor în care toți copiii beneficiază de servicii medicale de înaltă calitate, cu părinții lor mereu alături, implicați în mod direct în procesul de vindecare. Așa au apărut Casele Ronald McDonald, unde părinții beneficiază de cazare gratuită pe durata tratamentului copiilor lor.
Anul acesta se celebrează și 50 de ani de la înființarea Fundației pentru Copii Ronald McDonald la nivel global. Din 1974, Fundația a schimbat viețile a milioane de familii din 62 de țări și regiuni, oferind 2,7 milioane de nopți de cazare în întreaga lume doar în 2023. McDonald’s, alături de angajați, francizați, parteneri și clienți, a jucat un rol important în extinderea programelor și serviciilor Fundației. Această colaborare a permis Fundației să ajute milioane de părinți să rămână aproape de copiii lor grav bolnavi.