General Motors intenționează să intre în Formula 1, în 2026, cu marca sa de mașini Cadillac, după ce a anunțat luni un acord de principiu cu Liberty Media, scrie Reuters.
Salutând o mișcare de referință pentru a deveni cea de-a 11-a echipă de pe grila de start, constructorul auto a transmis că s-a înregistrat, de asemenea, la FIA ca producător pentru a deveni o echipă de lucru completă până la sfârșitul deceniului.
Aceasta va fi prima echipă nouă de la debutul Haas, deținută de SUA, în 2016, iar GM va fi al șaselea producător de motoare după Audi, Ferrari, Honda, Mercedes și Red Bull/Ford.
GM va fi partener cu TWG Global, iar Mario Andretti – ultimul campion mondial american, în 1978 – va fi director în consiliul de administrație al echipei.
„Având în vedere planurile de creștere continuă ale Formulei 1 în SUA, am crezut întotdeauna că primirea unui brand american impresionant precum GM/Cadillac în grilă și a GM ca viitor furnizor de unități de putere ar putea aduce valoare și interes suplimentar sportului”, a declarat Greg Maffei, CEO-ul Liberty Media.
CITEȘTE ȘI:
„Regina Europei” la drift va concura pe circuitul de FORMULA 1 de la Nurburgring
Campionul care e înnebunit după FORMULA 1 a crescut într-un garaj