Compania românească de stat Tarom ocupă locul 102, din 109, în clasamentul R-Help 2024. Acest top este realizat pe baza reclamațiilor clienților, a respectărilor timpilor de sosire/plecare și a feedback-ului de la pasagerii din 54 de țări cu privire la calitatea mâncării, a confortului și a serviciilor echipajului.
Clasamentul plasează compania românească de stat TAROM la coada topului, care clasifică firmele aeriene în funcție de criteriile esențiale oricărui pasager, de la punctualitate sau confort, până la modul și viteza cu care sunt procesate reclamațiile ori solicitările.
Topul include 109 din 800 de companii aeriene din întreaga lume. Aflat pe locul opt din coadă, TAROM are un scor total de 4,82 de puncte din 10 posibile.
Astfel, nota 6,9 pentru respectarea orarului de zbor, nota 7,6 pentru feedback-ul clienților și nota 0 (zero) pentru procesarea cererilor.
Tarom se clasează peste Air Indigo din India și sub Air Mauritius. Printre cele șapte locuri rămase până la ultimul loc se regăsesc două linii tunisiene și una bulgărească.
La vârful topului, din primele cinci cele mai bune linii aeriene, două sunt americane și una islandeză. În acest an, Bruxelles Airlines, parte a Lufthansa Group, a fost considerată cea mai bună companie pentru a vă rezerva călătoria.
Brussels Airlines a detronat Qatar Airways, care a deținut primul loc din 2018 până în 2023, notează România TV.
FOTO – Caracter ilustrativ: TAROM