YouTube a încheiat un parteneriat prin care va difuza cele mai bune competiții fotbalistice din lume pe un canal special dedicat fotbalului, care se va numi „Love Football„, informează broadbandtvnews.com.
Cel mai bun conținut din fotbalul internațional va ajunge pe YouTube în baza unui parteneriat pe care site-ul de partajare de fișiere video deținut de Google l-a încheiat cu compania specializată în digital Rightster și MP & Silva, o agenție specializată în drepturile de difuzare în media a competițiilor sportive internaționale.
În urma acestui parteneriat, pe YouTube va fi creat un canal special dedicat fotbalului, intitulat „Love Football”, care va include competiții de top din cele mai importante campionate mondiale, precum Serie A (Italia), Ligue 1 (Franța), U.S. Major League Soccer, Serie A și Championship (Brazilia) și FA Cup și Capital One Cup (Marea Britanie).
În oferta noului canal de pe YouTube se vor regăsi interviuri cu jucători și manageri ai echipelor și documentare.
Însă vor exista și restricții în privința drepturilor de difuzare din anumite competiții fotbalistice. De exemplu, înregistrările din Ligue 1 (Franța) nu vor fi disponibile utilizatorilor din Franța și Spania, în timp ce English FA Cup va fi disponibilă numai pentru utilizatorii din Asia (cu excepția celor din Thailanda) și din anumite țări europene: Germania, Italia, Turcia, Belgia, Portugalia, Austria și Elveția. Pe de altă parte, înregistrările din U.S. Major League Soccer nu vor fi disponibile în Statele Unite ale Americii și Mexic.
„Suntem încântați să oferim conținut din Seria A italiană, Liga 1 franceză și din alte competiții internaționale comunității YouTube pasionate de fotbal”, a declarat Stephen Nuttall, care conduce divizia de sport al YouTube EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa, n.r.).
Site-ul de partajare de fișiere video YouTube, proprietate a grupului Google, a devenit una dintre cele mai importante surse de informare din lume, potrivit unui studiu realizat de centrul de cercetare american Pew, publicat în Statele Unite în luna iulie. Acest studiu a evidențiat faptul că subiectele de actualitate au fost cele mai căutate pe YouTube într-o perioadă de 15 luni, între 2011 și 2012.
Totodată, YouTube susține că peste 72 de ore de înregistrări video sunt postate pe site în fiecare minut și că peste patru miliarde de fișiere video sunt vizionate în fiecare zi.