Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin
București, 23.06.2021: Pentru 51% dintre români,împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de disputăîn familie –aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Research. Din aceeașicercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice – clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.
Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că,în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul, spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.
Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă– acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.
Gospodin e acea picătură care poate face diferența – poate să schimbe preconcepții, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comunăși, nu în ultimul rând, săîi celebreze pe toți cei care îșiîmpart munca de acasă deja.Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby andFem Care SEE.
Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.
Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărțim totul, la bine și la rău, așa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna și o și strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruță. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu și Adela facem planul de bătaie și apoi ne punem amândoi pe treabă, susține Radu Vâlcan.
De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal.Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se completează și se ajută reciproc.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.