Prima pagină » Actualitate » A fost ales noul logo al stațiunii MAMAIA. Cum arată și cine l-a creat

A fost ales noul logo al stațiunii MAMAIA. Cum arată și cine l-a creat

A fost ales noul logo al stațiunii MAMAIA. Cum arată și cine l-a creat
A fost ales noul logo al stațiunii Mamaia. Cum arată și cine l-a creat

Autoritățile din Constanța au reușit, în cele din urmă, să aleagă un nou logo pentru stațiunea Mamaia, după un lung șir de scandaluri în ceea ce privește concursul pentru desemnarea acestuia.

Noul logo cuprinde litere colorate care formează numele stațiunii și un semn de exclamare care transmite ideea de vacanțe fresh și o adevărată explozie de distracție.

Preşedintele OMD Mamaia Constanţa, George Măndilă, a transmis că autorul propunerii câştigătoare va rafina această variantă, va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală, notează Antena3.

„Impact, originalitate, exprimarea brandului şi portabilitate. Sunt cele patru ingrediente care i-au adus finalistului Andrei Paşa onoarea de a câştiga concursul pentru logo-ul staţiunii Mamaia. Propunerea lui de logo a avut scorul cel mai mare, în urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste. După o competiţie strânsă, staţiunea Mamaia va avea în curând o nouă identitate vizuală”, au precizat reprezentanţii Primăriei Constanţa.

Câștigătorul concursului este Andrei Pașa.

„Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute staţiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei poveşti de succes în turismul românesc”, a declarat Andrei Paşa.

Probleme mari în alegerea unui logo pentru Mamaia

Alegerea unui logo pentru stațiune nu a fost scutită de probleme.

Anul trecut, Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunţat că renunţă la logo-ul propus de agenţie, după ce presa a relatat că acesta poate fi cumpărat de pe internet, nefiind creat special. „Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, au transmis reprezentanţii OMD.

„Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, transmitea la acea vreme Primăria Constanța.

CITIȚI ȘI:

SCANDAL în jurul „identității” celei mai scumpe stațiuni de pe litoralul românesc. Cum s-au plătit aproape 20.000 de euro pe un logo de câțiva euro

Sursa foto: Wikimedia Commons

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele

Citește și