Abonații sunt nemulțumiți! Postul TV scos din grilă de către Digi RCS-RDS România
Digi RCS-RDS a stârnit controverse în rândul abonaților prin eliminarea unor programe din grila sa, urmând ca acestea să fie reintroduse doar în schimbul unei plăți suplimentare.
Decizia Digi a creat confuzie în rândul clienților, mai ales în situația în care aceștia au încheiat contracte cu operatorul de tv și internet bazându-se pe grila de programe existentă.
Mai mulți abonați din Iași au sesizat că unele din programele preferate nu mai sunt disponibile pe micile ecrane, fără nicio notificare prealabilă.
Dornici să afle motivele, ei s-au deplasat la punctele de lucru Digi pentru a solicita explicații.
Abonații Digi au fost informați că pentru a accesa anumite programe trebuie să plătească un cost suplimentar.
Acest lucru a genera surprindere și nemulțumire în rândul clienților, deoarece consideră că au încheiat un contract cu Digi, pe baza căruia ar trebui să beneficieze de serviciile respective fără a fi supuși unor modificări arbitrare ale grilei de programe.
„Da, am pățit cu un anumit program pe care îl urmăresc, Film Now. S-a modificat ordinea grilei de programe, iar Film Now a fost scos. Am sunat la ei să văd dacă este vreo problemă, iar ei m-au înștiințat că trebuie să plătesc în plus pentru a beneficia în continuare de acest post”, declară Alexandra M., un abonat Digi din zona Iașului.
Abonații sunt dezamăgiți că operatorul tv nu i-a anunțat în prealabil de schimbări.
„Mi s-a întâmplat și mie când s-a modificat ordinea programelor tv. Unele posturi au fost scoase din grilă, cu toate că sunt în perioadă contractuală. Nu am fost anunțată de această modificare sau că unele posturi vor fi scoase. Au schimbat regulile în timpul jocului. Rușine”, declară un alt localnic din Iași, nemulțumit de serviciile Digi.
Răspunsul reprezentanților Digi RDS-RCS
Digi RCS & RDS a furnizat un răspuns în legătură cu această situație.
„De multe ori nu anunțăm și asta poate duce la nemulțumire din partea abonaților.
Sunt câteva pachete de extraopțiuni de televiziune, iar clienții trebuie să plătească suplimentar pentru acestea.
Am avut situații când un program era oferit în pachetul standard, iar ulterior a fost introdus într-un pachet suplimentar”, a declarat Elena Dolnaki, un operator din cadrul RCS & RDS Digi, pentru bzi.ro.