Un cuplu britanic din Sussex a trăit dezamăgirea vieții lor, chiar în luna de miere, după ce au constatat că pădurea luxuriantă din jurul hotelului lor de lux din Turcia a ars din temelii… cu un an înainte de sosirea lor.
Proaspeții căsătoriți susțin acum că personalul hotelului din Dalaman, un oraș situat pe coasta de sud-vest a Turciei, nu le-a spus nimic despre dezastru.
Alecz și Colin Finch și-au rezervat luna de miere de vis la Julian Forest Suites, în largul coastei mediteraneene a Turciei, prin TUI Travel, o agenție britanică de turism, scrie nypost.com.
„A fost un șoc enorm când am ajuns acolo – am deschis draperiile din cameră și m-am uitat la un peisaj ars și am fost atât de supărată, încât am izbucnit în lacrimi. Nu îmi venea să cred ce vedeam”, a descris Alecz Finch (50 de ani) scena apocaliptică, pentru Kennedy News.
Cei doi soți au ales hotelul în mod special pentru decorul său mirific, descris online ca fiind „mărginit de munți de un verde adânc, pe trei laturi”.
În luna august a acestui an, cuplul și-a rezervat luna de miere pentru 13 septembrie, plănuind să zboare la doar o săptămână după ce s-au căsătorit. Dar luna de miere s-a transformat într-un coșmar.
„Este pur și simplu steril. Se pare că apocalipsa s-a întâmplat, pur și simplu nu e nimic. Nu erau păsări, frunziș sau flori. A fost sumbru. Acea priveliște era aceeași în jurul întregului hotel. Colin (60 de ani-n.r.) doar s-a uitat la mine și a spus: «Ce am făcut?». Eram atât de dezamăgiți”, a mai povestit Alecz.
Cuplul susține că luna de miere a fost distrusă de rămășițele din pădurea arsă, dar și de o boală misterioasă care i-a infectat pe amândoi, fără să ofere mai multe detalii.
Alecz a coborât în hol să se plângă, dar nu a primit niciun răspuns de la oamenii de la recepție. În cele din urmă, un muncitor la bar i-a informat pe călătorii tulburați că un incendiu de pădure teribil a devastat zona cu un an înainte, în septembrie 2021, distrugând complet terenul.
După ce s-a plâns la TUI despre „denaturarea totală” a imaginii hotelului, Alecz susține că li s-a refuzat orice compensație pe motiv că incendiul a fost un „act de la Dumnezeu”.
„Pădurea nu există așa cum o descriu ei și nu există nimic pe site care să indice că pădurea nu mai este acolo”, a spus Alecz.
Ea susține că hotelul și TUI au avut „mult timp” pentru a-și actualiza site-urile web și reclamele.
„A crede că voi accepta că acesta este un act al lui Dumnezeu la un an după ce s-a întâmplat este absolut ridicol”, a adăugat ea.
Un purtător de cuvânt al TUI a emis un voucher și o scuză, potrivit Kennedy News, recunoscând că șederea „nu a îndeplinit standardul așteptat” și a anunțat că investighează problemele ridicate.
De asemenea, reprezentanții „Julian Hotels” nu au răspuns la cererea de a comenta situația.