„Mă duc la supermarket cu acest pepene, pentru că nu este copt, să văd dacă îmi dă banii înapoi pe el”, a declarat Adrian în videoclipul pe care l-a postat pe TikTok.
În dialogul surprins în clip, angajata de la relații cu clienții i-a explicat că este obligația magazinului să îi returneze banii pentru produsul necorespunzător, iar Adrian a primit cei 14 lei înapoi. Surprins de simplitatea procesului, acesta a afirmat: „14 lei sunt 14 lei. Nu credeam că e atât de simplu”.
În urma postării video-ului, mai mulți clienți Kaufland au comentat că au trecut prin situații similare, însă nu au avut inițiativa de a returna produsele. Reacțiile au fost diverse, de la felicitări la critici: „Felicitări, așa trebuie făcut! Eu, din păcate, am aruncat vreo 6”, „Drumul dus și întors e mai mult de 14 lei” sau „Te-ai făcut de râs pentru 14 lei!”.
Clipul postat pe TikTok a devenit rapid viral și a strâns nu mai puțin de 1,4 milioane de vizualizări în doar trei zile.
@m.a.r.i.a.n.0.8 @Domnulup ♬ sunet original – Marian08