Clip viral pe rețelele de socializare: Reacția incredibilă a unui angajat Kaufland după ce un client a cerut BANII înapoi pentru un pepene necopt

Publicat: 10 07. 2024, 09:05
Adrian s-a întors la Kaufland pentru a-și cere banii înapoi pe un pepene necopt. Reacția angajaților din magazin a fost surprinzătoare pentru client
Un incident aparent banal a devenit viral pe rețelele sociale. Adrian, un client al magazinului Kaufland, a avut parte de o surpriză neplăcută atunci când a ajuns acasă și a descoperit că pepenele roșu pe care l-a achiziționat nu era copt.Dezamăgit că a cheltuit 14 lei pe un produs ce nu poate fi consumat, Adrian a decis să se întoarcă la magazin pentru a-și recupera banii, filmând întregul proces și distribuind clipul pe rețelele de socializare.

„Mă duc la supermarket cu acest pepene, pentru că nu este copt, să văd dacă îmi dă banii înapoi pe el”, a declarat Adrian în videoclipul pe care l-a postat pe TikTok.

„Te-ai făcut de râs pentru 14 lei”

În dialogul surprins în clip, angajata de la relații cu clienții i-a explicat că este obligația magazinului să îi returneze banii pentru produsul necorespunzător, iar Adrian a primit cei 14 lei înapoi. Surprins de simplitatea procesului, acesta a afirmat: „14 lei sunt 14 lei. Nu credeam că e atât de simplu”.

În urma postării video-ului, mai mulți clienți Kaufland au comentat că au trecut prin situații similare, însă nu au avut inițiativa de a returna produsele. Reacțiile au fost diverse, de la felicitări la critici: „Felicitări, așa trebuie făcut! Eu, din păcate, am aruncat vreo 6”, „Drumul dus și întors e mai mult de 14 lei” sau „Te-ai făcut de râs pentru 14 lei!”.

Videoclipul a fost văzut de 1,4 milioane de ori

Clipul postat pe TikTok a devenit rapid viral și a strâns nu mai puțin de 1,4 milioane de vizualizări în doar trei zile.

@m.a.r.i.a.n.0.8 @Domnulup ♬ sunet original – Marian08