Alibaba și cea mai mare platformă turcă de cumpărături online intră pe piața din România
Gigantul chinez Alibaba, alături de Trendyol, cea mai mare platformă de e-commerce din Turcia, vin pe piața românească, marcând astfel un moment crucial în piața cumpărăturilor online.
Trendyol, recent desemnată primul „decacorn” din Turcia, având o evaluare de cel puțin 10 miliarde de dolari, beneficiază de investiția strategică a gigantului Alibaba Group Holding.
Intrarea pe piața românească marchează începutul expansiunii în Europa de Est, cu planuri de extindere în Grecia, Ungaria și Cehia, urmate de intrări în Polonia, Slovacia și Bulgaria până la sfârșitul anului.
România devine o alegere strategică pentru Trendyol, având în vedere interesul crescut al românilor pentru produsele turcești, accentuat și de popularitatea serialelor turcești în țară.
Cu eMAG dominând piața de e-commerce în România, Trendyol își propune să câștige teren prin atragerea clienților cu produse variate și servicii de calitate. În România, eMAG este cel mai mare retailer online și recent a lansat, lângă Budapesta, cel mai mare centru logistic pentru e-comerț din regiune, potrivit profit.ro.
Până în prezent, Trendyol a reușit să atragă aproximativ 3 milioane de clienți și a înregistrat 12 milioane de comenzi, consolidându-și poziția cu un număr impresionant de vânzători și produse listate.
Cu obiectivul de a deveni lider global, Trendyol vizează un volum comercial de 350 milioane dolari până la sfârșitul anului, cu peste 2 milioane de clienți activi și mai mult de 4 milioane de comenzi în regiunea Europei de Est.