Prima pagină » Actualitate » ANAF scoate la vânzare un Opel Zafira. Cât costă maşina

ANAF scoate la vânzare un Opel Zafira. Cât costă maşina

ANAF scoate la vânzare un Opel Zafira. Cât costă maşina

ANAF scoate la licitaţie un Opel Zafira cu patru uşi din 2001. Preţul de vânzare porneşte de la 3.150 lei.

ANAF a scos la vânzare un autoturism Opel Zafira din 2001, la preţul de 3.150 lei (exclusiv TVA), diminuat cu 50%. Licitaţia va avea loc pe 17 august 2023, ora 12:00, în Bucureşti, str. Lucreţiu Pătrăşcanu, nr. 10, sector 3.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice – Bucureşti vinde prin licitatie urmatoarele bunuri:

„Autoturism marca OPEL ZAFIRA-A, numar de inmatriculare IF-08-UFU, anul fabricatiei 2001, serie sasiu W0L0TGF7512259, capacitate cilindrica 1796 cm 3 , benzina, norma de poluare E4, culoare GRI, instalatie GPL – TOMASETTO, preţ de evaluare 6.299 lei (exclusiv TVA), pret de pornire al licitatiei 3.150 lei (exclusiv TVA), diminuat cu 50%.
În conformitate cu prevederile titlului VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, operaţiunea este taxabilă (cota de TVA 19%) scutită/neimpozabilă”, se arată în anunțul postat pe Facebook de ANAF.

Cum poţi participa la licitaţie

Pentru participarea la licitaţie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, respectiv pana in ziua de 16.08.2023, următoarele documente:

a) oferta de cumpărare;

b) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire al licitaţiei.

c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;

d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;

e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;

f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;

g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport;

h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.

Facturarea electronică, obligatorie pentru firme

Facturarea electronică devine obligatorie pentru toate tranzacțiile între firmele din România, după publicarea documentului normativ în acest sens în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a anunțat, vineri, Ministerul Finanțelor Publice.

Facturarea electronică va fi obligatorie pentru toate tranzacțiile între firme, după ce, pe 27 iulie 2023 a fost publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 188, Decizia de punere în aplicare (UE) 2023/1553 a Consiliului din 25 iulie 2023 de autorizare a României să introducă o măsură specială de derogare de la articolele 218 și 232 din Directiva 2006/112/CE privind sistemul comun al taxei pe valoarea adăugată.

Decizia permite României, începând cu data de 1 ianuarie 2024, să instituie facturarea electronică obligatorie pentru toate tranzacțiile efectuate între persoanele impozabile stabilite pe teritoriul României. Măsura este aplicabilă până la 31 decembrie 2026. În cazul în care consideră necesară prelungirea măsurii speciale, România poate transmite Comisiei o cerere de prelungire, împreună cu un raport de evaluare a eficacității măsurilor naționale din perspectiva combaterii fraudei și a evaziunii fiscale în domeniul TVA, precum și a simplificării colectării TVA, au transmis reprezentanții Ministerului Finanțelor Publice.

Sursa Foto: Facebook ANAF