ANAF vinde un teren pe care se află o biserică. Cum s-a ajuns la această situație
ANAF a scos la vânzare un teren de circa 3.600 metri pătrați în Constanța, teren ocupat parțial de o biserică.
Prețul de la care pornește licitația a fost stabilit la 156.000 de lei, scrie profit.ro, citat de Adevărul.ro.
Terenul este parțial ocupat de o biserică și anexele acesteia, construite în urmă cu 20 de ani de către o persoană fizică, care ar fi dorit să le doneze Arhiepiscopiei Tomisului.
Bunul samaritean s-a răzgândit!
Acest teren extravilan, cu o suprafață de 3.636 mp este situat în zona exterioară a municipiului Constanța, la ieșirea către localitatea Valu lui Traian, lângă nodul rutier al autostrăzii A4. Terenul e parțial ocupat de o construcție bisericească și anexe. Prețul de pornire al licitației este de 156.074 lei (fără TVA).
Arhiepiscopia a trimis chiar și călugări care să locuiască în mănăstire, dar după ce proprietarul ar fi cerut ca viitoarele venituri ale lăcașului să intre în buzunarele sale, Arhiepiscopia a refuzat, transferul de proprietate nu s-a mai realizat și călugării au fost retrași de acolo.
Potrivit unui reprezentant al Arhiepiscopiei Tomisului, biserica a fost construită de o persoană care dorea să le doneze, dar s-a răzgândit și a dorit câștiguri de pe urma mănăstirii.
„Dorea să încaseze câștigurile mănăstirii”
„Clădirea nu funcţionează în cadrul Arhiepiscopiei. Construcţia a fost ridicată de o doamnă, avocată din ce ştiu, care a propus să doneze Arhiepiscopiei viitoarea mănăstire. Ulterior, s-a răzgândit în privinţa donaţiei, dorea să încaseze câştigurile mănăstirii, donaţiile de la oameni, ceea ce nu se poate. Arhiepiscopia, care trimisese acolo şi vieţuitori, le-a transmis acestora să părăsească aşezământul”, a explicat un reprezentant al Arhiepiscopiei Tomisului.
Pași spre digitalizarea ANAF. Președintele Mirela Călugăreanu anunță consultări cu toți actorii implicați pentru implementarea sistemului informatic SAF-T
Mirela Călugăreanu, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), a anunțat că în luna februarie sunt programate consultări cu toți actorii implicați în implementarea sistemului informatic SAF-T, respectic fișierul standard de audit, care ar urma să fie finalizat în luna iulie.