Mai multe restaurante și cafenele din Aeroportul Otopeni, alături de supermarketul din incintă, au fost închise de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), în urma neregulilor găsite.
A fost un control al ANPC la Aeroportul Otopeni, în urma căruia s-a verificat cum este pregătită mâncarea, în restaurantele și în cafenelele din aeroport.
Ca urmare a neregulilor descoperite, comisarii au decis să închidă o bună parte din unitățile de alimentație care funcționau în incinta aeroportului.
Potrivit informațiilor Digi 24, inclusiv supermarketul care funcționa în Aeroportul Otopeni a fost închis. Nu este pentru prima oară când inspectorii ANPC descindmla Aeroportul Otopeni. Au făcut asta și în luna iunie, iar atunci au dat amenzi de peste 350.000 lei și au retras de la vânzare mai multe produse.
Atunci, și Compania Național Aeroportul București (CNAB) a fost avertizată la cu privire la faptul că restaurantele de acolo nu țin mâncarea în siguranță și că nu este păstrată curățenia în grupurile sanitare care sunt administrate de CNAB.
Pe lângă mizerie, cei de la ANPC au găsit atunci alimente păstrate la o temperatură nepotrivită și fără să aibă informații specifice în limba română pe etichete.
În momentul de față, deocamdată nu există un comunicat oficial, în care să se vorbească despre acest control pe care l-au făcut cei de la ANPC la Aeroportul Otopeni și nici despre concluziile la care s-a ajuns în urma acestui control și a neregulilor descoperite. Urmează în scurt timp, ca cei la ANPC, să vină cu toate informațiile și cu toate datele.
FOTO – Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB)